نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

ابراز علاقه نویسنده‌ بازی Borderlands 3 به ساخت فصل جدید Tales from the Borderlands

حال که استودیوی Telltale Games بازگشته است، به نظر زمان خوبی برای ساخت فصل جدید Tales from the Borderlands فرا رسیده است.

چندی پیش اعلام شد که استودیوی Telltale Games با مدیریت جدید به حیات خود ادامه‌ خواهد داد که امیدواریم تا این خبر به این معنی باشد که آثار ساخته شده توسط این استودیو، دوباره در دسترس قرار بگیرند و حتی با کمی خوشبینی، دنباله‌های آن‌ها نیز ساخته شود.

اولین فصل از بازی Tales from the Borderlands به خاطر حس شوخ طبعی خوب و صحنه‌های جذاب، طرفداران خاص خود را پیدا کرد و حتی کسانی را که به بازی‌های شوتر و اصلی سری علاقه‌ای نداشتند، با خود همراه کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سم وینکر، یکی از نویسندگان ارشد بازی Borderlands 3، اعلام کرده است که علاقه دارد تا داستان فصل بعدی این بازی را بنویسد. او در مصاحبه‌ای که با سایت Comic Book انجام داده است چنین بیان می‌کند که:

من علاقه‌ی زیادی دارم تا داستان فصل بعدی را درست از همان جایی که فصل اول به اتمام رسید شروع کنم. موضوعات حل نشده‌ی بسیاری وجود دارند که می‌توان به آن‌ها پرداخت. با اینکه ما بعضی از شخصیت‌ها را در بازی Borderlands 3 قرار داده‌ایم اما همچنان علامت سوال‌های بسیاری وجود دارند.

با اینکه فصل اول بازی Tales from the Borderlands داستان کاملی را روایت کرد اما باز با این حال شخصیت‌ها و بعضی از موضوعات مربوط به این بازی در بسته‌ی الحاقی اخیر بازی Borderlands 2 پرداخته شد و در نسخه‌ی بعدی، یعنی Borderlands 3 نیز قرار است تا داستان آن‌ها ادامه یابد. وینکر سخنان خود را این گونه ادامه داد که:

من طرفدار دو آتشه‌ی Tales هستم و در نسخه جدید چندین اشاره و موارد کوچک گنجانده‌ام که احتمالا باعث شود تا طرفداران در مقاله‌های خود به آن بپردازند و تئوری‌های خود را بازگو کنند.

خبر بازگشایی استودیو تل‌ تیل بسیار خوشایند بود و امید زیادی را در دل طرفداران زنده کرد و صحبت‌های سم وینکر نیز به این امید افزود. با این حال تا اعلام رسمی سازندگان، نمی‌توان هیچ نظری در رابطه با ساخته شدن فصل جدید بازی Tales from the Borderlands یا دیگر بازی‌های این استودیو مانند فصل دوم Wolf Among Us  The، که ساخت آن پیش از تعطیلی استودیو تایید شده بود، داد.

آیا شما نیز از طرفداران استودیوی Telltale Games هستید و با خبر بازگشایی آن به وجد آمده‌اید؟ دوست دارید تا این استودیو اول به سراغ ساخت دنباله‌ی کدام یک از بازی‌های خود برود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده