نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Elden Ring در رویداد Tokyo Game Show حضور ندارد

پس از اینکه بازی Elden Ring در نمایشگاه گیمزکام 2019 حضور نداشت، حال به‌نظر می‌رسد پروژه‌ جدید FromSoftware در رویداد توکیو گیم شو امسال نیز نخواهد بود.

حدود سه ماه از زمان برگزاری نمایشگاه E3 2019 که برای اولین بار استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) از ساخته جدید خود پرده‌برداری کرد، می‌گذرد. پس از عرضه بازی سکیرو (Sekiro) اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی منتظر نمایش تازه‌ترین ساخته آنها تحت عنوان Elder Ring در نمایشگاه گیمزکام امسال بودند که متاسفانه تیم سازنده برنامه‌ای برای حضور در آن نداشت. حال در جدیدترین اخبار بازی، طبق اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد نباید منتظر نمایش و جزییاتی از بازی Elder Ring در رویداد Tokyo Game Show پیش‌رو نیز باشیم.

استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco)، ناشر بازی، به‌تازگی فهرستی از آثاری چون بازی Code Vein و Dragon Ball Z: Kakarot که قرار است در نمایشگاه TGS امسال حاضر باشند، منتشر کرد که برخلاف پیش‌بینی‌ها باز هم خبری از فرام سافتور و اثر جدید آنها نیست. به‌نظر می‌رسد باتوجه به‌ اینکه رویداد TGS یکی از آخرین رویداد‌های بزرگ سال میلادی ۲۰۱۹ است، احتمال اینکه ارایه اطلاعات تکمیلی بازی به سال 2020 موکول شود، زیاد به‌نظر می‌رسد.

تنها شانس باقی‌مانده برای عومل بازی Elder Ring نمایش آن در رویداد The Game Awards است که همواره آخر سال میلادی برای معرفی بهترین بازی‌های ساخته شده، برگزار می‌شود. اگر به یاد داشته باشید فرام سافتور برای معرفی بازی سکیرو نیز این تاریخ و همین رویداد را انتخاب کرده بود، پس احتمال دارد برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور پررنگ در The Game Awards از طرف تیم سازنده در حال انجام شدن است.

تنها اطلاعاتی که از بازی Elden Ring اعلام شده این است که بازی قرار است برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده