نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی‌های رایگان سپتامبر 2019 ایکس باکس لایو گلد

کاربران ایکس‌باکس وان در سپتامبر ۲۰۱۹، قادر به تجربه رایگان بازی‌هایی مثل Hitman خواهند بود. با لیست کامل بازی‌ها همراه ما باشید. 

با نزدیک شدن به روز‌های آخر آگوست، مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان سرویس ایکس‌باکس لایو گلد برای سپتامبر ۲۰۱۹ را اعلام کرد. بر این اساس کاربران ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 هرکدام دو بازی اختصاصی خواهند داشت که البته بازی‌های Xbox 360 به لطف قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان هم در دسترس خواهند بود. 

مهم‌ترین بازی این ماه برای ایکس‌باکس وان بدون شک Hitman: The Complete First Season است که انتشار اپیزودیک آن از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و حال می‌توانید تمام اپیزود‌هایش را رایگان تجربه کنید. این بازی از ابتدا تا انتهای سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهر) قابل دریافت خواهد بود. بازی دوم ایکس‌باکس وان در سپتامبر هم We Were Here، اثر Total Mayhem Games است که از ۲۵ شهریور تا ۲۳ مهر قابل دریافت خواهد بود. 

در نهایت کاربران ایکس‌باکس 360 هم در این ماه بازی Earth Defense Force 2025 را از ۱۰ تا ۲۴ شهریور و Tekken Tag Tournament 2 را از ۲۵ شهریور تا ۸ مهر می‌توانند به‌صورت رایگان دریافت کنند. نظرات خود را در مورد بازی‌های این ماه با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده