// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Celeste و Inside را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

کاربران کامپیوتر هم اکنون می‌توانند ازطریق فروشگاه اپیک گیمز، بازی‌های Inside و Celeste را به‌صورت رایگان دانلود کنند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب فروشگاه اپیک گیمز این است که این فروشگاه به صورت هفتگی بازی‌های رایگانی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. کمی پیش کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز توانستند بازی‌های Fez ،Mutant Year Zero: Road to Eden و Hyper Light Drifter را به لیست بازی‌های رایگان خود اضافه کنند.

فروشگاه اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده است که این هفته دو بازی بسیار موفق Inside و Celeste به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند و شما با داشتن حساب کاربری اپیک گیمز می‌توانید آن‌ها را به لیست بازی‌های خود اضافه کنید.

بازی‌های Inside و Celeste از الان تا تاریخ ۱۴ شهریور ماه به صورت رایگان در دسترس خواهند بود و می‌توانید این بازی‌ها را به‌لیست بازی‌های خود اضافه و تجربه کنید. همچنین در ادامه اعلام شد که بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز ABZU و The End is Nigh خواهند بود و این بازی‌ها نیز از تاریخ ۱۴ شهریور تا ۲۱ شهریور ماه در دسترس خواهند بود.

بازی Inside یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ ساخته استودیو پلی دد بود که پیش‌تر هم بازی‌ای چون Limbo را در کارنامه داشت. این بازی در بررسی زومجی نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرد. بازی Celeste را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر و مستقل دانست که سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و توانست نظر مثبت مخاطبان زیادی را جذب کند. Celeste توانست از زومجی نمره ۱۰ را دریافت کند. ازاین‌رو به نظر می‌رسد که این بهترین فرصت برای کاربران پی سی است که بتوانند این دو عنوان بسیار جذاب را تجربه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده