// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

چالش های کراس اور Fortnite و Borderlands در دسترس قرار گرفتند

چندی پیش در جریان یک آپدیت، چالش‌های رویداد کراس‌اور Borderlands و Fortnite در دسترس کاربران قرار گرفت و محیط پاندورا هم به بازی اضافه شده است.

دیروز بود که حساب کاربری توییتر Fortnite خبر از یک کراس اور با محوریت Borderlands داد. طبق جدیدترین اخبار بازی، ظهر همان روز آپدیت جدیدی برای فورتنایت منتشر شد و در جریان آن چالش‌های کراس‌اور فورتنایت و بوردرلندز در دسترس کاربران قرار گرفت.

آپدیت منتشر شده Fortnite x Mayhem نام دارد و چالش‌های رایگان جدیدی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که با انجام آن‌ها می‌توانید پادش‌های متفاوتی را کسب کنید. همچنین یک منطقه جدید هم به بازی فورتنایت اضافه شده است که برگرفته از پاندورا در Borderlands است. درکنار این موارد می‌توان به اضافه شدن Psycho Bundle در فروشگاه Fortnite اشاره کرد. سایکو باندل شامل کاراکتر سایکو از سری بوردرلندز، تبر و کوله پشتی می‌شود. نکته جالب این است که کوله‌ پشتی سایکو در فورتنایت، همان کلپ ترپ بوردرلندز است.

در انتها مشخص شده است که رویداد Fortnite x Mayhem تا تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار دارد. همچنین در زیر می‌توانید تریلر معرفی این رویداد را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده