// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

هشت تیم از دور اولین مرحله مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO حذف شدند

رقابت‌های بخش The New Challengers Stage مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive به پایان رسید و هشت تیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

اولین مرحله مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از اول شهریور شروع شده است و ساعاتی قبل با پایان رقابت‌های بخش The New Challengers Stage هشت تیم از دور رقابت‌ها حذف شدند. این رویداد که دومین تورنمنت Major بازی کانتر استرایک در سال ۲۰۱۹ خواهد بود با حضور ۲۴ تیم در حال پیگیری است که به میزبانی برلین، پایتخت کشور آلمان برگزار می‌شود. مجموع جوایز رویداد یک میلیون دلار است که تیم قهرمان سهمی ۵۰۰ هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد.

دانلود از آپارات

مرحله اصلی مسابقات از سه بخش New Challengers Stage، New Legends Stage و New Champions Stage تشکیل شده است. اولین مرحله مسابقات با حضور شانزده تیم پیگیری شد که چهار روز به طول انجامید و درنهایت هشت تیم برتر این مرحله به مرحله The New Legends Stage صعود کردند. در مرحله The New Challengers Stage تیم‌ها در فرمتی سوئیسی با یکدیگر رقابت کردند و در مرحله دوم نیز به همین سبک به مصاف هم خواهند رفت.

Berling Major 2019 CSGO

در اولین مرحله مسابقات تیم‌های North و Mousesports بدون باخت به مرحله بعدی صعود کردند و به‌عنوان سیدهای برتر مرحله اول راهی مرحله بعدی خواهند شد. در این بین دو تیم TYLOO و INTZ eSports بدون کسب پیروزی از دور مسابقات حذف شدند و در جایگاه مشترک ۲۳-۲۴ قرار گرفتند. تیم‌های AVANGAR،‌ DreamEaters و Team Vitality نیز بعد از مسیر طولانی که سپری کردند با کسب پیروزی در راند پنجم و ثبت نتایج ۳:۲ در مقابل رقبای خود جواز حضور در مرحله بعدی را به‌دست آوردند.

تیم‌های راه یافته به مرحله New Legends Stage

Astralis ENCE Natus Vincere MIBR
FaZe Clan Team Liquid Renegades Ninjas in Pyjamas
NRG Esports G2 Esports North mousesports
CR4ZY Team Vitality DreamEaters AVANGAR

علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند از روز چهارشنبه، ششم شهریور با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده