// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تهیه کننده ارشد نسخه جدید Dragon Age استودیو بایوور را ترک کرد

به‌تازگی مشخص شده است که فرناندو ملو، تهیه کننده ارشد نسخه جدید Dragon Age، برای آغاز یک ماجراجویی جدید استودیو بایوور را ترک کرده است.

چندی پیش بود که بن ایروینگ اعلام کرد استودیو بایوور را ترک کرده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی دیگر از اعضای بایوور (BioWare)، از این استودیو جدا شده است. فرناندو ملو، یکی از چهره‌های مطرح استودیو بایوور به‌حساب می‌آمد که درگذشته وظیفه تهیه کننده ارشد Dragon Age: Origins و Dragon Age 2 را برعهده داشت. در سال ۲۰۱۱ وی رئیس بخش توسعه آنلاین شد، اما در سال ۲۰۱۵ این سمت را رها کرد تا روی قسمت آنلاین Mass Effect: Andromeda کار کند.

در انتها و پس از عرضه این بازی، وی به‌عنوان تهیه کننده ارشد نسخه جدید Dragon Age انتخاب شد که با اسم رمز Morrison شناخته می‌شود. فرناندو ملو در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که پس از ۱۲ سال این استودیو را ترک کرده است و تصمیم وی، شخصی بوده است. درواقع ملو قصد دارد مدتی به خود استراحت دهد و گزینه‌های پیش روی خود را برای شروع یک ماجراجویی جدید بررسی کند.

در بخشی از توییت‌های فرناندو ملو، وی به یک ایمیل از BioWare Edmonton اشاره کرده است که نشان می‌دهد نسخه بعدی Dragon Age، تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. وی دراین‌باره می‌گوید:

من واقعا افتخار می‌کنم که بخشی از پروژه توسعه نسخه بعدی Dragon Age بوده‌ام. بی‌صبرانه منتظر فرصتی هستم تا بتوانم نسخه جدید را این بار در قالب یک هوادار تجربه کنم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

فرناندو ملو


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده