// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Yoku's Island Express و قسمت سوم Life is Strange 2 به Xbox Game Pass اضافه شدند

کاربران سرویس Xbox Game Pass هم‌اکنون می‌توانند دو بازی Yoku's Island Express و قسمت سوم Life is Strange 2 را تجربه کنند.

با عرضه سرویس Xbox Game Pass برای کاربران کامپیوتر، در کنار اضافه شدن بازی‌های مختلف برای مشترکین ایکس باکس وان، مایکروسافت بازی‌های متفاوتی را هم برای مشترکین کامپیوتر در دسترس قرار می‌دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass از بازی‌های جدیدی که به تازگی به فهرست این سرویس اضافه شده‌اند، رونمایی کرد. کاربران ایکس‌باکس وان، هم‌اکنون می‌توانند قسمت سوم Life is Strange 2 را درکنار بازی Yoku's Island Express تجربه کنند. این در حالی است که کاربران پی سی تنها می‌توانند بازی Yoku's Island Express را تجربه کنند. البته مدتی پیش گفته شده بود که Life is Strange 2 برای کاربران PC هم در دسترس قرار می‌گیرد.

Yoku Island's Express، ساخته استودیو Villa Gorilla، یک بازی ماجراجویی با المان‌های پین‌بال است که سال گذشته عرضه شد و توانست نظر مثبت کاربران و منتقدان را به‌خود جلب کند. Life is Strange 2 هم روایت‌گر داستان دو برادر است که پس از اتفاقاتی ناگوار، راهی ماجراجویی دونفره می‌شوند. تابه‌حال سه قسمت از این بازی عرضه شده است و قسمت چهارم هم پنج روز دیگر عرضه می‌شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده