// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

زمان دقیق کنفرانس خبری مایکروسافت برای گیمزکام 2019 مشخص شد

ویژه برنامه اینساید ایکس باکس به‌مناسبت نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۸ مرداد ماه و ساعت ۷:۳۰ عصر به‌وقت ایران برگزار می‌شود.

هفته آینده نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ برگزار می‌شود و مایکروسافت، یکی از آن شرکت‌های بزرگی است که در این رویداد حضور پیدا می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت جزئیات بیشتری را از برنامه‌های خود برای Gamescom 2019 منتشر کرد. در جریان نمایشگاه گیمز کام ۲۰۱۹، شاهد برگزاری ویژه برنامه اینساید ایکس باکس به‌مناسب این رویداد هستیم.

به‌طور دقیق‌تر، جدیدترین قسمت از برنامه اینساید ایکس‌باکس در تاریخ در تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۹ آگوست) و ساعت ۷:۳۰ عصر به‌وقت ایران برگزار می‌شود. کاربرانی که در این رویداد حضور ندارند، می‌توانند ازطریق میکسر، یوتیوب، توییچ، فیسبوک و توییتر این برنامه را تماشا کنند. از میان برنامه‌های اینساید ایکس‌باکس هم می‌تواند به رونمایی از حالت Horde بازی Gears 5 اشاره کرد. همچنین تریلرهای جدیدی از بازی‌های مختلف مایکروسافت هم به‌نمایش در می‌آید. مورد دیگری که در این ویژه برنامه شاهد آن خواهیم بود نمایش گیم‌پلی حالت چندنفره بازی Ghost Recon: Breakpoint است.

در ادامه مشخص شده است که مایکروسافت تریلر جدیدی از بازی‌های Destiny 2: Shadowkeep، Blair Witch، Wasteland 3، Empire of Sin، Greedfall، Metro Exodus، The Surge 2 و Vigor به‌نمایش می‌گذارد. همچنین اخبار بیشتری حول سرویس Xbox Game Pass و رویداد X0 منتشر می‌شود؛ رویدادی که در اواخر سال جاری میلادی در لندن برگزار می‌شود. جدا از ویژه برنامه Inside Xbox، مایکروسافت یک رویداد دیگر به‌نام Xbox Open Doors را برای بازیکنان از تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست) تا یک شهریور ماه (۲۳ آگوست) در نظر گرفته است.

شرکت کنندگان در گیمزکام ۲۰۱۹ می‌توانند در این رویداد به غرفه مایکروسافت مراجعه و بازی کنند. در انتها اشاره کنم که پس از کنفرانس خبری مایکروسافت، کنفرانس گوگل استیدیا آغاز می‌شود و در ادامه، شاهد مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۱۹ خواهیم بود که با حضور جف کیلی برگزار می‌شود.

زمان دقیق برنامه‌های دوشنبه ۲۸ مرداد ماه:

  • ویژه برنامه اینساید ایکس باکس ساعت ۷:۳۰ عصر
  • کنفرانس گوگل استیدیا ساعت ۹:۳۰ شب
  • مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۱۹ ساعت ۱۰:۳۰ شب

در ادامه می‌توانید تریلر ویژه برنامه اینساید ایکس باکس را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده