// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تی اچ کیو نوردیک استودیوی سازنده Darksiders 3 را خریداری کرد

کمپانی تی اچ کیو نوردیک در تازه‌ترین اقدام خود سه استودیوی Gunfire Games ،Goodbye Kansas Game Invest و Milestone را خریداری کرد.

کمپانی THQ Nordic در جدیدترین اقدام خود از خریداری سه استودیوی جدید خبر داده است. مهم‌ترین مورد از این سه استودیو، Gunfire Games است که ساخت بازی Darksiders 3 را در کارنامه‌ی خود دارد. تی اچ کیو نوردیک که ناشر این بازی محسوب می‌شود، پیش‌تر اعلام کرده بود که از میزان فروش بازی پس از انتشار آن بسیار راضی و خوشحال است. اگرچه هنوز مشخص نیست که استودیو Gunfire Games مجموعه دارک سایدرز را ادامه دهد یا نه، اما خریداری شدن این استودیو توسط THQ Nordic با توجه‌به همکاری‌‌های بلند‌مدت آن‌ها، خبر خوبی محسوب می‌شود.

علاوه‌بر استودیو گان فایر گیمز، دو استودیوی دیگر نیز توسط THQ Nordic خریداری شده‌اند که مورد دوم Goodbye Kansas Game Invest نام دارد. خریداری این استودیو سهامی را برای تی اچ کیو نوردیک فراهم کرده است که شامل سرمایه‌گذاری در پنج استودیوی Palindrome Interactive ،Fall Damage ،Neon Giant ،Kavalr و Framebunker می‌شود. آن‌ها همچنین حق انتشار بازی Biomutant را نیز در اختیار دارند.

سومین مورد نیز استودیو Milestone s.r.l است. این استودیو ایتالیایی نزدیک‌به ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد. تخصص این استودیو بیشتر روی بازی‌های مسابقه‌ای است و آخرین بازی‌های آن نیز Ride 3 و MotoGP 19 هستند. این استودیو مدعی شده است که در حال حاضر پنج بازی در دست ساخت دارد. اگر از خبر خرید این تعداد استودیو توسط تی اچ کیو نوردیک متعجب شده‌اید، باید بدانید که آن‌ها پیش‌تر گفته بودند که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را برای این کار کنار گذاشته‌اند که با توجه به این مبلغ، خریدهای کنونی آن‌ها خبر شگفت‌انگیزی محسوب نمی‌شود. فعلا باید صبر کرد و دید که آیا این خریدها ادامه خواهند داشت یا حداقل برای مدتی متوقف خواهند شد.

نظرات خود را در مورد این اقدام تی اچ کیو نوردیک با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده