نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 احتمالا در برنامه State of Play اعلام می‌شود

شایعاتی منتشر شده که در قسمت بعدی برنامه State of Play که در تاریخ ۱۰ آبان پخش خواهد شد، سونی تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 را اعلام خواهد کرد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

استودیوی ناتی داگ در سال ۲۰۱۳ یکی از تاثیرگذارترین و بهترین بازی‌‌های تاریخ را روانه بازار کرد. بازی The Last of Us با شخصیت‌پردازی خاص خود در کنار داستان جذاب و تاثیرگذار توانست به‌سرعت نظر مثبت اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی را به‌خود جلب کند. حال نزدیک چهار سال از رویداد Playstation Experience 2016 می‌گذرد؛ جایی که سونی به‌طور رسمی نسخه دوم بازی را معرفی کرد. در این مدت هم طرفداران این مجموعه دست‌به کار شده و تئوری‌های مختلفی در مورد داستان بازی بیان کرده‌اند. پس از شایعات فراوانی که حول تاریخ انتشار بازی به‌گوش می‌رسید، به‌نظر می‌رسد سونی اعلام رسمی آن را به برنامه ویدیویی خود به نام State of Play که در تاریخ ۱۰ آبان پخش می‌شود، موکول کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعات فاش شده‌ در سایت Neogaf، قسمت سوم برنامه State of Play طولانی‌تر از قسمت‌های قبلی خود خواهد بود؛ چراکه علاوه‌بر The Last of Us 2 قرار است تریلر زمان عرضه بازی مورد انتظار Death Stranding و بازی Star Wars: Jedi Fallen Order نیز منتشر شوند. در این برنامه شاهد نمایش بازی Ghost of Tsushima نخواهیم بود و عوامل آن برنامه‌ریزی‌های خود را برای حضور قوی در رویداد PlayStation Meeting 2020 انجام داده‌اند؛ این تاخیر به‌وجود آمده برای بهتر کردن کیفیت بازی اعلام شده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که در قسمت دوم برنامه ویدیویی State of Play اطلاعات جدیدی از بازی MediEvil و همچنین تصاویر جدیدی از بازی Final Fantasy VII Remake منتشر شد. به‌نظر می‌رسد تا چند ماه آینده و شروع قسمت جدید برنامه نباید منتظر اعلام جزییات جدیدی از طرف سونی باشیم.

به نظر شما این شایعات رنگ واقعیت به خود می‌گیرند؟ لطفا نظرات خود در مورد آثار بزرگی که سونی برای طرفداران خود تدارک دیده است را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده