// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

مت بوتی: The Outer Worlds یک مجموعه ماندگار خواهد بود

مت بوتی در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که The Outer Worlds تبدیل به مجموعه‌ای خواهد شد که می‌توان آن را در آینده ادامه داد.

آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، سازنده بازی The Outer Worlds، سعی دارد به‌واسطه‌ی این بازی تجربه‌ی متفاوت و درگیر کننده‌ای را در دسترس کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی قرار دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، در مصاحبه‌ی اخیر خود با گیم اینفورمر، در مورد بازی The Outer Worlds و پتانسیل این بازی برای تبدیل شدن به یک مجموعه دنباله‌دار سخن گفته است.

مت بوتی در این‌باره می‌گوید:

چیزی که من از The Outer Worlds می‌بینم، این است که امیدواریم بازی‌ای را بسازیم که به یک مجموعه ماندگار تبدیل شود و در آینده آن را گسترش دهیم. من فکر می‌کنم تیم سازنده جهان بزرگی را خلق کرده است. همچنین من به این موضوع فکر می‌کنم که چه مواردی باعث ماندگار شدن و دنباله‌دار بودن یک بازی می‌شود؟ داستان‌سرایی، کاراکترهای داخل بازی و جهان بزرگ و وسیعی که بتوانید این موارد را در آن قرار دهید.

در ادامه مت بوتی به این مورد اشاره کرده است که The Outer Worlds، همانند مجموعه Halo می‌تواند دارای داستان‌های مختلف در جهانی یکسان باشد که توسط کمیک‌ها، رمان‌ها و سایر مدیوم‌ها روایت می‌شوند. این در حالی است که وی به Minecraft به‌عنوان مجموعه‌ای اشاره کرد که پتانسیل آن را داشت تا روی سایر پلتفرم‌ها هم عرضه شود و The Outer Worlds هم می‌تواند به مجموعه مشابهی تبدیل شود که یک مزیت برای منابع مایکروسافت به‌حساب می‌آید.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های مت بوتی چیست؟ آیا The Outer Worlds می‌تواند به یک بازی‌ نقش‌آفرینی سرگرم کننده تبدیل شود؟ The Outer Worlds در تاریخ سه‌آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده