نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی This is the Police 2 ماه آینده برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود

پس از یک سال از زمان عرضه بازی This is the Police 2، حال به‌نظر می‌رسد این بازی نیز همانند نسخه اول قرار است برای اندروید و iOS هم منتشر شود.

نسخه اول بازی This is the Police در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. بازی به‌دلیل برخورداری از داستانی قوی و جذاب توانست نظر منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند. در بازی شما در نقش یک افسر پلیس ظاهر می‌شوید و وظیفه دارید آرامش را در شهر حفظ کنید. بازی در کنار نکات مثبت، از منظر گیم‌پلی و یکنواخت شدن، انتقاد‌هایی نیز به آن وارد شد. تیم سازنده بازی، سال گذشته نسخه دوم آن را روانه بازار کرده و سعی کرده است با اضافه کردن مکانیزم‌‌های نوبتی مثل بازی XCOM، تنوعی به آن اضافه کند تا مشکل نسخه اول برطرف شود. بازی This is the Police 2 برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد. حال پس از گذشت یک سال از زمان عرضه آن، به‌نظر می‌رسد بازی هدف بزرگتری دارد و قرار است در ماه آینده برای سیستم عامل iOS و اندروید نیز عرضه شود.

مقاله‌های مرتبط:

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، وظیفه انتشار بازی روی سیستم‌عامل‌های تلفن‌های همراه همانند نسخه اول برعهده استودیوی هندی‌گیمز قرار دارد؛ این استودیو کارنامه نسبتا طولانی در عرضه بازی روی پلتفرم موبایل دارد؛ بازی‌هایی مثل Titan Quest Mobile و Lock’s Quest از جمله این موارد هستند. به‌نظر می‌رسد استودیوی هندی‌گیمز پس از تجربه‌ای که از انتشار نسخه اول بازی کسب کرده، This is the Police 2 را به مراتب بهتر و بی‌نقص عرضه کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازی This is the Police 2 قرار است در تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون عرضه شود.

اگر شما هم بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده