// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳

تیم NaVi آخرین تیمی است که به مسابقات DreamHack Masters Malmo بازی CS:GO دعوت می‌شود

لیست تیم‌های دعوت شده به مسابقات DreamHack Masters Malmo بازی Counter Strike: Global Offensive تکمیل شد.

دومین رویداد DreamHack در سال ۲۰۱۹ قرار است از نهم مهر ماه به مدت شش روز میزبان بهترین تیم‌های حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive باشد. مجموع جوایز رویداد ۲۵۰ هزار دلار است که به عنوان سومین رویداد از سومین فصل Intel Grand Slam شناخته می‌شود. مالمو، سومین شهر بزرگ سوئد میزبان مرحله اصلی مسابقات DreamHack Masters Malmö خواهد بود. تا این لحظه دوازده تیم مرحله اصلی که به صورت مستقیم به این رویداد دعوت شده‌اند مشخص شده است و چهار تیم دیگر با برگزار شدن مراحل مقدماتی در هفته‌های آتی معرفی خواهند شد.

تیم‌های دعوت شده به مسابقات DreamHack Masters

AstralisTeam LiquidVitalityNRG
NorthFnaticOpTic GamingENCE
NaViG2 EsportsNiPFURIA

تیم Natus Vincere یا همان NaVi دوازدهمین و آخرین تیمی است که به صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات DreamHack Masters Malmö دعوت شده است. پیش از این تیم‌های مطرح دیگری مانند ENCE ،Astralis ،Vitality و Team Liquid به صورت مستقیم دعوت‌نامه مسابقات را دریافت کرده بودند. تیم NaVi در حال حاضر در رتبه هفتم رنکینگ تیم‌های کانتر استرایک قرار دارد که در صورت کسب نتیجه مناسب در این مسابقات به رتبه‌های بالاتری صعود خواهد کرد.

در حال حاضر تمامی علاقه‌مندان ورزش الکترونیک از جمله طرفداران بازی Counter Strike: Global Offensive خود را برای دومین رویداد Major سال ۲۰۱۹ که به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند. در مرحله اصلی این رویداد ۲۴ تیم حضور دارند که برای بخشی از جایزه یک میلیون دلاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند از روز جمعه، یکم شهریور با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده