// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

قسمت جدید برنامه Stadia Connect قبل از آغاز مراسم گیمزکام 2019 پخش می‌شود

حساب کاربری توییتر گوگل استیدیا اعلام کرده است که در تاریخ ۲۸ مرداد ماه، قسمت جدید برنامه Stadia Connect پخش می‌شود.

استریم بازی و استفاده از سرویس‌های ابری یکی از مواردی است که آینده بازی‌های ویدیویی را شکل می‌دهد. دراین‌میان گوگل استیدیا سعی دارد در این زمینه مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند و ازطریق استریم بازی‌های ویدیویی، تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را ارائه دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است گوگل (Google) در اواخر ماه جاری اطلاعات بیشتری را در مورد گوگل استیدیا در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

به‌تازگی حساب کاربری توییتر استیدیا اعلام کرده است که در تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۹ آگوست) و ساعت ۹:۳۰ به‌وقت ایران، قسمت جدید برنامه Stadia Connect پخش می‌شود. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با اینکه چه محتویاتی در این برنامه به اشتراک گذاشته می‌شود، منتشر نشده است. اما نکته جالب این است که برنامه Stadia Connect یک ساعت قبل از شروع مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۱۹، پخش می‌شود. در قسمت اول برنامه Stadia Connect شاهد معرفی بازی‌های بزرگی برای گوگل استیدیا بودیم و احتمال می‌رود در دومین برنامه هم بازی‌های مختلفی برای پشتیبانی از پلتفرم گوگل استیدیا معرفی شوند.

همچنین کاربران در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ می‌توانند به غرفه استیدیا مراجعه و اطلاعات بیشتری را از این سرویس کسب کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده