// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو گیم‌ پلی Borderlands 3 ماموریت‌های ابتدایی بازی را نشان می‌دهد

IGN به‌تازگی توانسته است ۱۴ دقیقه از ابتدای بازی Borderlands 3 را تجربه کند که در جریان‌ آن شاهد انجام مأموریت‌های مختلف توسط یکی از والت‌ هانترها هستیم.

با نزدیک شدن به عرضه بازی Borderlands 3 در شهریور ماه، شاهد منتشر شدن اخبار بیشتری حول این بازی هستیم. استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی بوردرلندز 3، سعی دارد با ارائه یک جهان وسیع و غنی تجربه‌ی لذت بخشی را از یک شوتر اول شخص لوت محور ارائه دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، IGN توانسته است ۱۴ دقیقه ابتدایی Borderlands 3 را تجربه کند و ویدیو آن را در دسترس کاربران قرار داده است.

در جریان ویدیو منتشر شده، بازیکنان در ابتدای بازی می‌توانند یکی از چهار والت‌ هانتر‌های بازی را انتخاب کنند و ازطریق کلپ‌ترپ دوست داشتنی، با سازوکار بازی آشنا شوند. سپس رفته رفته با انجام مأموریت‌های مختلف، می‌توانید قدرت و آیتم‌های بیشتری را کسب کنید و خود را ارتقا دهید. یکی از مواردی که در ویدیو گیم‌پلی بوردرلندز 3 مشخص است، جهان وسیع و پرجزئیات بازی است که به‌خوبی با گرافیک و طراحی‌های سل‌شید ترکیب شده است.

کاربران زومجی می‌توانند ویدیو منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. همچنین در نمایشگاه‌های گیمزکام 2019 و PAX West هم محتویات پس از عرضه این بازی نمایش داده می‌شوند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده