// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

جمع بندی مسابقات فینال EVO 2019، رشته Tekken 7

در جریان مسابقات فینال Tekken 7 در EVO 2019، بازیکن پاکستانی تبار توانست یک بار دیگر فاتح جام قهرمانی ایوو شود.

در جریان روز اول و دوم مسابقات Tekken 7 در EVO 2019، بازیکنان برای کسب جواز حضور در روز سوم و قرار گرفتن در لیست هشت بازیکن نهایی، با یکدیگر وارد رقابت شدند. دراین‌میان بازیکنانی نظیر JDCR و سینت نتوانستند راهی تاپ ۸ شوند و از طرف دیگر، Knee راه سختی را در پیش گرفت. نحوه‌ی مسابقات تاپ ۸ تکن 7 بدین صورت است که تمامی مسابقات به‌جز مسابقات فینال در قالب Best of 3 برگزار می‌شوند و بازی‌های فینال (فینال براکت بازنده/برنده و فینال بزرگ) در قالب Best of 5 برگزار می‌شوند.

مسابقات فینال EVO 2019 تکن ۷

در اولین مسابقه از تاپ ۸، آناکین و تِیک باید با یکدیگر مسابقه می‌دادند. در این بازی آناکین به‌راحتی توانست تیک را با نتیجه ۲-۰ از پیش روی بردارد وارد فینال براکت برنده شود. این در حالی است که ارسلان اش که یکی از شانس‌های قهرمانی امسال بود، باید با Knee مبارزه می‌کرد. در این مسابقه ارسلان اش به‌خوبی توانست Knee، یکی از مقام آوران و بازیکنان قدیمی Tekken را با کاراکتر کازویا از پیش روی بردارد. ازاین‌رو ارسلان اش و آناکین باید در براکت برنده بازی می‌کردند و Knee و تیک هم منتظر حریف‌های خود می‌ماندند. در براکت بازنده و اولین مسابقه، لوهای باید با نوبی بازی می‌کرد. بااینکه لوهای هم یکی دیگر از شانس‌های قهرمانی بود، اما نتوانست نوبی را شکست دهد و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. این در حالی است که نوروما توانست چیکورین را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد تا حریف‌های Knee و تیک مشخص شوند.

مسابقات فینال EVO 2019 تکن ۷

در ادامه مسابقات تاپ ۸، Knee و نوبی به‌مصاف هم رفتند. Knee به‌سادگی توانست نوبی را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد و ثابت کرد که هنوز برای حذف شدن زود است. در بازی دوم براکت بازنده هم تیک ۲-۱ نوروما را حذف کرد. حال ارسلان اش و آناکین باید با هم بازی می‌کردند تا تکلیف اولین بازیکن فینال بزرگ مشخص شود. در جریان بازی ارسلان اش و آناکین که یکی از جذاب‌ترین مسابقات تکن 7 در چند رویداد اخیر بود، ارسلان اش با عملکرد بسیار خوب خود توانست آناکین را ۳ بر ۰ شکست دهد و با اقتدار راهی فینال بزرگ شد. در نیمه‌نهایی براکت بازنده هم Knee با نتیجه ۲-۰ تیک را شکست داد تا در فینال براکت بازنده حریف آناکین شود. Knee تنها به‌فکر بازی انتقام از ارسلان اش بود و در فینال براکت بازنده، آناکین را در یک بازی بسیار نزدیک و حساس ۳ بر ۲ شکست داد. حال نوبت به برگزاری مسابقه فینال بزرگ میان Knee و ارسلان اش رسید.

مسابقات فینال EVO 2019 تکن ۷

بسیاری بر این عقیده بودند که قهرمان ارسلان اش در مسابقات Evo 2019 ژاپن یک اتفاق بوده است و احتمالا در آینده شاهد تکرار این اتفاق نیستیم، اما ارسلان اش به همه ثابت کرد که جزو نسل جدید و طلایی Tekken به‌حساب می‌آید. او در بازی فینال در یک بازی هیجان‌انگیز ۳ بر ۲ Knee را شکست داد. حتی کاراکتر دویل جین هم نتوانست در این بازی Knee را پیروز کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده