// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

جمع بندی روز اول و دوم مسابقات Evo 2019، رشته Tekken 7

در جریان مسابقات روز اول و دوم Tekken 7 در Evo 2019، بازیکنان برای رسیدن به روز سوم و مسابقات فینال، با یکدیگر وارد رقابت شدند.

Tekken World Tour نام سری مسابقات Tekken 7 است که هرسال برگزار می‌شود و شامل تعدادی مسابقه مختلف اصلی و آنلاین است. در میان مسابقات تکن ورلد تور، جدا از مسابقه نهایی، Evo 2019 را می‌توان مهم‌ترین رویداد دانست که بازیکنان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای متعددی در این رویداد شرکت می‌کنند تا جدا از کسب تجربه، شانس خود را هم امتحان کنند. ۱۸۹۹ نفر در مسابقات Tekken 7 ایوو 2019 شرکت کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به بازیکنان سرشناسی مثل Knee ،JDCR، ارسلان اش، لوهای، لیل مارجین، کوکوما، نوروما و آناکین اشاره کرد. در دو روز ابتدایی، بازیکنان برای کسب جواز حضور در مسابقات پایانی روز سوم با یکدیگر وارد رقابت شدند. البته در ابتدا باید برای رسیدن به تاپ ۱۶ با یکدیگر رقابت می‌کردند.

مسابقات Evo 2019 بازی Tekken 7

در روز اول مسابقات، شاهد رقابت‌های سرگرم کننده‌ای نبودیم‌ که امری طبیعی است؛ زیرا هرقدر که تعداد شرکت کننده‌ها بیشتر باشد، بیشتر شاهد بازیکنانی هستیم که شاید تجربه و دانش کافی از بازی را نداشته باشند. ازاین‌رو رویارویی آن‌ها با اشخاصی که به‌عنوان بازیکنان خوب و حرفه‌ای شناخته می‌شوند، باعث رخ دادن یک مسابقه یک طرفه می‌شود. نکته جالب روز اول حضور هارادا، کارگردان Tekken، در میان بازیکنان بود. البته هارادا سال پیش هم شرکت کرده بود. هارادا با اینکه به اصول حرفه‌ای تکن 7 آشنا است، اما بیشتر برای تبلیغ و جنبه سرگرمی قضیه وارد مسابقات می‌شود. وی با اینکه مسابقه ابتدایی خود را پیروز شد، اما در ادامه نتوانست به موفقیت خود ادامه دهد و از دور مسابقات حذف شد. در ادامه ارسلان اش که Evo 2019 ژاپن را از آن خود کرده بود، به عملکرد فوق‌العاده خود ادامه داد تا بتواند راهی تاپ ۱۶ شود. لوهای که سال گذشته قهرمانی Evo 2019 را کسب کرده بود، یکی دیگر از بازیکنانی است که هواداران نگاه ویژه‌ای به او دارند. وی برای رسیدن به تاپ ۱۶ بازیکنانی همچون لیل ماجین و کوروکورو را از پیش روی برداشته بود. در کل مسابقات روز دوم تکن 7 همانطور که انتظار می‌رود، از اواسط رنگ‌وبوی جدیدی به خود گرفت و شاهد رقابت‌های نزدیک و هیجان‌انگیزی بودیم؛ زیرا بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای از فیلتر مسابقات عبور کرده بودند و در آخرین قدم، باید با یکدیگر مسابقه می‌دادند تا هشت بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات فینال یا همان تاپ ۸ مشخص می‌شدند.

مسابقات Evo 2019 بازی Tekken 7

مسابقات Top 16

در اولین مسابقه از تاپ ۱۶، لوهای و آناکین که هردو جزو بهترین بازیکن‌های تکن 7 به‌حساب می‌آیند، مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در جریان یک بازی هیجان‌انگیز، لوهای نتوانست آناکین را شکست دهد و آناکین به‌عنوان اولین مبارز جواز حضور در مسابقات پایانی را کسب کرد. این در حالی است که تِیک و JDCR هم در دومین مسابقه به‌مصاف هم رفتند که تیک توانست با عملکرد بسیار خوب خود JDCR معروف و صاحب‌نام را به براکت بازنده‌ها بفرستد. ازاین‌رو در مسابقات تاپ ۸، آناکین و تیک باید با یکدیگر مسابقه می‌دادند. در ادامه ارسلان اش توانست با اقتدار نوروما را شکست دهد و به‌راحتی وارد تاپ ۸ شد. همچنین Knee که یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره از مسابقات است، توانست چیکورین را شکست دهد. البته وی در تاپ ۸ راه سختی را در پیش دارد؛ زیرا در اولین مسابقه خود باید با ارسلان اش مبارزه کند. در اولین مسابقه براکت بازنده‌ها، JDCR با نوبی وارد مبارزه شد که متاسفانه نتوانست مانع از عملکرد خوب نوبی در این دوره از مسابقات شود و از دور رقابت حذف شد. در دومین مسابقه لوهای که عزم خود را برای حضور در مسابقات فینال جزم کرده بود، توانست Shadow 20z را شکست دهد و در براکت بازنده‌های تاپ ۸، حریف نوبی شود.

مسابقات Evo 2019 بازی Tekken 7

بازی دابل و چیکورین را می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های براکت بازنده‌های تاپ ۱۶ دانست. در این مسابقه چیکورین توانست از موقعیت‌های خود استفاده بهتری داشته باشد و در نهایت راهی مسابقات فینال شود. در آخرین بازی هم نوروما توانست لیل ماجین را از دور مسابقات حذف کند. مسابقات Evo 2019 رشته Tekken 7 موارد جالب دیگری هم داشت که از میان آن‌ها می‌توان به حذف شد سینت، جوی فیوری و سوپر آکوما اشاره کرد. در ادامه می‌توانید براکت تاپ ۸ مسابقات Tekken 7 را مشاهده کنید که صبح روز دوشنبه برگزار می‌‌شوند.

مسابقات Evo 2019 بازی Tekken 7


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده