نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

سازنده Red Dead Online جزئیات تازه‌ای از سه نقش جدید بازی منتشر کرد

به زودی در بخش چندنفره‌ی بازی Red Dead، شاهد نقش‌های متخصصین خواهیم بود.

چندی پیش شرکت Rockstar رسما اعلام کرد که در بروزرسانی‌های آینده‌ی Red Dead Online، شاهد نقش‌های ویژه (Specialist Roles) خواهیم بود و اخیرا این شرکت در طی جدیدترین اخبار بازی، جزییات جدیدی از این نقش‌ها را منتشر کرده است. به طور خلاصه، با سه نقش جدیدی که قرار است که به بخش چند نفره‌ی بازی رد دد اضافه شوند، شامل جایزه بگیر (‌Bounty Hunter)، تاجر (Trader) و جمع آوری کننده (Collector) کارهای زیادی می‌توان انجام داد.

سه نقش جدید بازی شامل ‌Bounty Hunter ،Trader و Collector می‌شوند

هر کدام از این متخصص‌ها با آیتم‌های تزئینی، ارتقاها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد عرضه می‌شوند و البته این نکته شایان ذکر است که گیمر می‌تواند به طور همزمان با هر نقش بازی را پیش ببرد. به بیان بهتر، بازی کردن در نقش تاجر گیمر را از انجام فعالیت‌هایی که می‌شود با نقش جایزه بگیر انجام داد، منع نمی‌کند. به گفته‌ی راک استار، پیشرفت هر کدام از این نقش‌ها با دیگری متمایز است.

در پستی که راک‌استار برای معرفی این آپدیت منتشر کرده، در مورد هر کدام از نقش‌ها و کار‌هایی که با آن‌ها می‌توان انجام داد، توضیح مختصری داده است.

به جایزه بگیر تبدیل شوید تا در هر دو سوی قانون یک زندگی سراسر پر زد و خورد داشته باشید. یک جایزه بگیر مجوز دار می‌تواند اهداف را تعقیب و آن‌ها را دستگیر کند یا بکشد (‌بسته به میزان افتخاری که می‌خواهد کسب کند). گاهی اوقات، حتی بازیکنی در نزدیکی شما که جایزه بزرگی برای دستگیری‌اش تعیین شده است هم می‌تواند به هدفی برای شما تبدیل شود. پیشرفت در نقش جایزه بگیر با دریافت آیتم‌هایی خاص همراه خواهد بود؛ مانند کمندی تقویت شده برای دستگیری اهدافی قوی‌تر، ترفند‌های پیچیده‌تر برای چرخاندن اسلحه، مهارت‌های ردیابی پیشرفته مثل توانایی استفاده از Eagle Eye در هنگام دویدن و چهار نعل رفتن با اسب و بسیاری از آیتم‌ها، مهارت‌ها و ارتقاهای دیگر.

به نظر می‌رسد که جایزه بگیر،‌ نقشی کاملا مبارزه محور است. توانایی استفاده از قابلیت Eagle Eye هنگام دویدن و روی اسب، کمک زیادی به بازیکن هنگامی که در محاصره‌ی دشمن است می‌کند و کمند تقویت شده، باعث می‌شود تا دشمنان را به راحتی به دام بیندازد.

زندگی در نقش یک تاجر برای رشد سرمایه‌داران مناسب است؛ چرا که شما از اردوگاه خود یک تجارت ایجاد می‌کنید و توسعه می‌دهید. به لطف اطلاعات همراه خود به نام Cripps، از پوست‌های مختلف، لباس‌های خزدار و دانش قصابی، قادر خواهید بود تا از این فرصت‌های جدید در جهت جمع‌آوری مواد و تولید کالاهای با ارزش برای فروش استفاده کنید. با افزایش مهارت‌های خود در نقش یک تاجر، می‌توانید اردوگاه خود را با صندوق اسلحه و دیگ آشپزی ارتقا دهید و همچنین به سگ‌ها آموزش دهید تا در صورت بروز حمله به اردوگاه، به شما هشدار دهند. با گسترش تجارت، می‌توانید مهارت‌های جدید دریافت کنید، کیف حمل خود را ارتقا دهید و دارایی‌های دیگری مثل واگن‌های شکاری برای حمل محموله‌های بزرگتر در اختیار بگیرید و بسیاری موارد دیگر.

خبر مهم این است که گویا در بازی می‌توان سگ داشت. همچنین می‌توان مواد و کالاهای بیشتری جمع‌آوری کرد که به گسترش تجارت کمک می‌کند و ارتقاهای بسیاری برای اردوگاه وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد که خب برای یک تاجر منطقی به نظر می‌رسد.

Red Dead Online

یک جمع‌آوری کننده یا کلکسیونر، عاشق جستجوی جهان برای کشف آیتم‌های نادر و با ارزش است. به دنبال یک فروشنده‌ی رهگذر عارف در طبیعت باشید تا مسیر کلکسیونر بودن را در بازی شروع کنید و به جستجوی جواهرات گمشده، کمان‌های نادر و گنج‌های دیگر بپردازید تا آن‌ها را چه قطعه به قطعه و چه به عنوان یک مجموعه به فروش برسانید. با پیشرفت به عنوان جمع‌آوری کننده، به ابزارهایی برای راحتی جستجو مانند دوربینی شکاری، فانوسی برای اسب خود و حتی فلزیاب دست پیدا خواهید کرد. همچنین مهارت‌های دیگری برای کمک به شما در جستجوی کشف شگفتی‌های جهان در دسترس قرار خواهند گرفت.

این‌طور که پیدا است، بازیکن با انتخاب این نقش، زمان زیادی را صرف پیدا کردن گنج می‌کند. سیستم ست کردن آیتم‌ها با یکدیگر و فروش آن‌ها به عنوان یک مجموعه می‌تواند بسیار جالب باشد و به نظر می‌رسد که ابعاد جدیدی را به بخش چند نفره‌ی بازی اضافه کند. همچنین آیتم‌ها و ارتقاهای این نقش مانند دوربین شکاری و فانوسی که به اسب متصل می‌شود، جذاب به نظر می‌آیند.

راک‌استار در کنار موارد ذکر شده، به تعدادی از پیشرفت‌های دیگر بازی مانند پیدا کردن آیتم‌های بیشتر در اطراف نقشه اشاره کرد که به نظر مهم‌ترین آن‌ها این است که بازیکنان به زودی می‌توانند ظاهر شخصیت خود را از نو طراحی کنند. به عنوان مثال اگر از موهای شخصیت خود خوشتان نمی‌آید، به زودی می‌توانید آن را تغییر دهید.

راک‌استار در توییتی اعلام کرده است که این بروزرسانی به زودی منتشر می‌شود اما از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن فعلا خبری در دسترس نیست.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده