// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

نسخه جدید بازی Romance of the Three Kingdoms معرفی شد

به‌تازگی کمپانی کوئی تکمو بازی Romance of the Three Kingdoms XIV را معرفی کرده که قرار است در سال ۲۰۲۰ در غرب منتشر شود.

در حالی که بازی‌های Dynasty Warriors و Total War: Three Kingdoms به‌عنوان برخی از معروف‌ترین آثار مرتبط با دوره‌ی سه پادشاهی چین باستان شناخته می‌شوند، اما هیچ مجموعه‌ای از نظر قدمت به‌پای سری Romance of the Three Kingdoms نمی‌رسد. این مجموعه از سال ۱۹۸۵ در ژاپن رونمایی شد و تاکنون نسخه‌های بسیاری از آن روانه‌ی بازار شده‌اند؛ اگرچه تعداد کمتری از این نسخه‌ها برای کشورهای غربی منتشر شده است. اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Koei Tecmo جدیدترین نسخه این مجموعه را با نام بازی Romance of the Three Kingdoms XIV معرفی کرده که قرار است در سال ۲۰۲۰ برای پی سی و پلی استیشن 4 در غرب منتشر شود.

با توجه به این‌که نسخه‌های پیشین این سری یا در غرب منتشر نشده‌اند یا دیرتر از نسخه‌های پایه عرضه شده‌اند، خبر انتشار نسخه جدید این مجموعه در غرب برای طرفداران آن خبر خوبی به‌حساب می‌آید. بر اساس گفته‌های کوئی تکمو، این نسخه از بازی نیز دقیقا در دوران افول سلسله‌ی هان جریان دارد و بازیکنان باید برای تصرف هرچه بیشتر مناطق چین باستان، با یکدیگر رقابت کنند. سازنده‌ی بازی وعده داده که در این نسخه شاهد وجود تعدادی از بهترین ویژگی‌های کل سری خواهیم بود. برخی از این موارد شامل سیستم رنگ بازی به‌صورت کاملا ساده که از نسخه‌ی اصلی الهام‌گیری شده است و همچنین سیستم حاکم‌محوری که در نسخه‌های نهم و یازدهم سری وجود داشت، می‌شود.

سیستم عنوان شده این امکان را فراهم می‌کند که تمامی کارها یا به‌اصطلاح اکشن‌های شما روی یک نقشه اعمال شوند و هریک از شخصیت‌ها دارای هویت مختص‌به‌خود باشند. همچنین کمپانی کوئی تکمو از یک سیستم هوش مصنوعی بهبود‌یافته سخن گفته که باعث می‌شود تمامی حاکمان داخل بازی (حتی آن‌هایی که در سلسله‌های یکسان حضور دارند) تجربه‌ی خاص و مجزایی را به بازیکن القا کنند. تمامی موارد ذکر شده این نوید را می‌دهند که احتمالا بازی Romance of the Three Kingdoms XIV خواهد توانست خود را به سطح سایر بازی‌های بزرگ مانند Total War: Three Kingdoms برساند که در این دوره از تاریخ جریان دارند.

نظرات خود را در مورد این مجموعه با زومجی و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده