// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم‌های CLG و C9 به مرحله حذفی مسابقات LCS بازی League of Legends راه یافتند

رتبه‌بندی تیم‌های حاضر در مسابقات LCS Summer 2019 بازی League of Legends بعد از اتمام هفته هشتم رقابت‌ها خبر از صعود تیم‌های Counter Logic Gaming و Cloud9 به مرحله حذفی می‌دهد.

بعد از اتمام هشتمین هفته رقابت‌های LCS بازی League of Legends دو تیم دیگر توانستند صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کنند. پیش از این، تیم لیکوئید با داشتن بیشترین تعداد برد در رقابت‌های تابستانی LCS توانسته بود به عنوان تیم اول مرحله گروهی راهی بخش حذفی شود که بعد از اتمام هفته هشتم تیم‌های Counter Logic Gaming و Cloud9 نیز توانستند به عنوان تیم‌های دوم و سوم جواز حضور در مرحله بعد را به‌دست آورند.

در این بین تیم‌های FlyQuest و Echo Fox با عملکرد ضعیفی که از خود نشان دادند دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعدی نخواهند داشت. از طرفی تیم‌های Golden Guardians، OpTic Gaming، Clutch Gaming، 100 Thieves و Team SoloMid باید در هفته آخر که شامل ده بازی است تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز و قرار گرفتن در بین شش تیم برتر فصل به کار گیرند تا بتوانند جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کنند.

رنکینگ تیم‌ها پس از اتمام رقابت‌های هفته هشتم

جایگاهتیمبردباخت
۱Team Liquid۱۲۴
۲Counter Logic Gaming۱۱۵
۳Cloud9۱۰۶
۴Team SoloMid۹۷
۵Golden Guardians۸۸
۶OpTic Gaming۸۸
۷Clutch Gaming۷۹
۸100 Thieves۷۹
۹FlyQuest۵۱۱
۱۰Echo Fox۳۱۳

رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات LCS از یازدهم خرداد شروع شده است و هفته نهم که آخرین هفته رقابت‌ها است از ۱۳ مرداد شروع خواهد شد. با پایان مرحله گروهی شش تیم صعود کننده به مرحله حذفی لیگ مشخص می‌شوند. بازی‌های مرحله حذفی به صورت best-of-five و در فرمتی تک حذفی پیگیری خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز زمان برگزاری بازی‌های بخش پلی‌آف مشخص نشده است.

قهرمان رویداد League of Legends Championship Series Summer 2019 در کنار جایزه ۱۰۰ هزار دلاری جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات World Championship را نیز کسب خواهد کرد و تیم‌های دوم تا ششم، بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات LCS Summer می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ یا کانال lolesports در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده