// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید Boderlands 3 ما را با داستان کاراکتر Moze آشنا می‌کند

گیرباکس سافتور، به‌تازگی ویدیو جدیدی را منتشر کرده است که درجریان آن شاهد پیش زمینه داستانی Moze، یکی از والت هانترهای ‌Borderlands 3 هستیم.

مدتی است که استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی Borderlands 3، با انتشار تریلرهای مختلف سعی دارد کاربران را بیش‌ازپیش با گیم‌پلی و داستان بازی آشنا کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، گیرباکس سافتور به‌تازگی تریلر سینمایی جدیدی را از بازی بوردرلندز 3 منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد پیش زمینه داستانی Moze هستیم که به‌عنوان یکی از والت هانترهای بازی شناخته می‌شود.

Moze در گذشته جزو ارتش Vladof بوده است که طی یک نبرد، تعداد زیادی از هم تیمی‌های خود را از دست می‌دهد و تنها خودش و ربات جنگی‌ آن باقی می‌‌مانند. در گذر زمان رابطه میان Moze و ربات جنگی قوی‌تر می‌شود و سپس این دو به دوست‌های بسیار صمیمی تبدیل می‌شوند که همیشه از یکدیگر مراقبت می‌کنند. کاربران زومجی با مراجعه به یوتیوب می‌توانند ویدیو سینمایی داستانی ‌Moze را مشاهده کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین نسخه کامپیوتر این بازی به مدت ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده