// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

چند طرح با حال‌وهوای Uncharted 4 به موتور سیکلت بازی Days Gone اضافه شد

به‌تازگی چند طرح با حال و هوای بازی Uncharted 4 به موتور سیکلت بازی Days Gone به‌صورت کاملا رایگان اضافه شده است.

اگرچه تنها چند ماه از انتشار بازی Days Gone می‌گذرد، اما استودیو Bend برای این بازی انحصاری پلی استیشن 4 تاکنون به‌روزرسانی‌ها و محتواهای متعددی را عرضه کرده است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، تازه‌ترین محتوایی که به‌صورت رایگان نیز به این بازی اضافه شده، سه طرح با حال و هوای بازی Uncharted 4: A Thief’s End است که برای موتور سیکلت موجود در Days Gone می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

Days Gone

این طرح‌ها که تغییراتی در بدنه موتور سیکلت ایجاد می‌کنند با نام‌های Sam’s Bike ،Shoreline Bike و Flashback Bike شناخته می‌شوند. هریک از این طرح‌ها از برخی لحظات خاص در بازی Uncharted 4 الهام گرفته شده‌اند؛ اگرچه با دیدن آن‌ها ممکن است چنین چیزی به ذهن بازیکنان خطور نیز نکند.

این سه طرح در قالب برنامه بسته‌های الحاقی تابستانی به بازی Days Gone اضافه شده که طی آن، یکی از این DLCها درجه سختی چالش‌بر‌انگیز‌ Survival Mode را به بازی اضافه کرده بود. تمامی چالش‌ها و مواردی که از همان بدو انتشار توسط استودیو Bend به این بازی اضافه شده‌اند، نمایان‌گر این است که استودیوی سازنده قصد دارد تا جای ممکن محتوای بیشتری در اختیار بازیکنان قرار دهد. بازی Days Gone در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

Days Gone

Days Gone


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده