نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰

بازی های رایگان ماه آگوست 2019 ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه آگوست مشترکین ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرده است که باتوجه به اسامی آنها به‌نظر می‌رسد مشترکین این سرویس ماه هیجان‌انگیزی را در پیش دارند.

همان‌طور که اطلاع دارید مایکروسافت برای مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد خود در ماه دو بازی رایگان برای کنسول ایکس‌ باکس وان و همچنین دو بازی برای ایکس باکس 360 عرضه می‌کند. با توجه‌به نزدیک شدن به ماه آگوست، مایکروسافت بازی‌های این ماه ایکس باکس لایو گلد را به‌طور رسمی اعلام کرد. با نگاهی به اسامی آنها، به‌نظر می‌رسد قرار است کاربران این سرویس یکی از بهترین ماه‌های خود را سپری کنند. ازطرفی به لطف سرویس Backwards Compatibility، کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی‌های رایگان ایکس‌باکس 360 را هم تجربه کنند.

در جدیدترین اخبار بازی، اولین بازی‌ بزرگ و موفقی که این ماه شاهد آن هستیم، بازی Gears of War 4 است؛ اولین بازی از مجموعه قدیمی و محبوب Gears of War قرار است یک ماه از تاریخ یک آگوست (۱۰ مرداد) الی ۳۱ آگوست (۹ شهریور) به‌صورت رایگان درست قبل از عرضه جدیدترین نسخه آن یعنی Gears 5 در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. یکی دیگر از بازی‌های معرفی‌شده برای این ماه، بازی Forza Motorsport 6 است که از تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) تا ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) در این سرویس در دسترس کاربران است.

xbox live gold

همان‌طور که اشاره شد، علاوه‌بر بازی‌های ایکس باکس وان، مایکروسافت برای دارندگان کنسول نسل قبل خود نیز بازی‌هایی تدارک دیده است. بازی نقش‌آفرینی Torchlight، از تاریخ یک آگوست (۱۰ مرداد) به مدت ۱۵ روز در سرویس ایکس باکس لایو گلد موجود است؛ اگر طرفدار این بازی باشید، احتمالا خود را برای تجربه نسحه جدید آن در ماه سپتامبر آماده کرده‌اید. آخرین بازی این ماه اما می‌رسد به یکی از بهترین بازی‌های مجموعه کسلوینیا، بله درست حدس زدید، این ماه قرار است بازی Castlevania Lords of Shadow را به‌صورت رایگان تجربه کنید. این بازی نیز از تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) به مدت پانزده روز در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. در صورت تمایل می‌توانید تریلر معرفی بازی‌های این ماه ایکس باکس لایو گلد را از لینک یوتیوب تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده