نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تصویر جلد نسخه آلتیمیت بازی FIFA 20 با حضور زین‌ الدین زیدان تایید شد

الکترونیک آرتز از تصویر روی جلد نسخه‌ی آلتیمیت بازی FIFA 20 رونمایی کرد که از تصویر زین‌الدین زیدان، اسطوره‌ی فرانسوی دنیای فوتبال، روی آن استفاده شده است.

درحالی که چند روز پیش سازندگان بازی به‌شدت مورد انتظار FIFA 20 یعنی کمپانی الکترونیک آرتز، به‌شکلی کاملا رسمی از تصویر روی جلد نسخه‌های عادی و چمپیونز ادیشن این بازی رونمایی کردند و شاهد نقش بستن تصویر بازیکنانی چون ادن هازارد و ویرجیل فن‌دایک روی آن بودیم، حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، الکترونیک آرتز به‌شکلی ناگهانی از تصویر روی جلد نسخه آلتیمیت «فیفا 20» رونمایی کرده و برای طراحی آن، از تصویر زین‌الدین زیدان، اسطوره‌ی فرانسوی و به‌شدت محبوب دنیای فوتبال استفاده کرده است.

FIFA 20 Ultimate Edition Box Art

این اولین بار نیست که تصویر یک اسطوره‌ی فوتبال روی جلد بازی فیفا می‌رود. الکترونیک آرتز از وقتی که نقش اسطوره‌های فوتبال را در قسمت «آلتیمیت تیم» بازی فوتبالی خود یعنی فیفا بیشتر کرده به‌همان اندازه در تبلیغات، تریلرها و تصاویر کاور بازی هم به‌این بازیکنان بها داده است و روی جلد نسخه آیکون بازی فیفا 18 نیز تصویر «رونالدوی برزیلی» را شاهد بودیم. با نقش بستن زین‌الدین زیدان روی کاور نسخه‌ی آلتیمیت فیفا 20، شایعاتی که این اخیرا مطرح شده بودند، به‌طور رسمی رنگ‌وبوی واقعیت به‌خود گرفتند و حالا تصویر این بازیکن سابق و مربی فعلی که در دوره‌ی مربی‌گری خود نیز همچون دوران بازیگری، عملکردی شگفت‌انگیز را به‌ثبت رسانده، روی کاور نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن فیفا 20 نقش بسته است.

با نقش بستن زیدان روی کاور این نسخه از بازی، به‌احتمال بسیار زیاد شاهد حضور پررنگ این بازیکن به‌عنوان یک فوتبالیست آیکون در قسمت آلتیمیت تیم خواهیم بود و زومجی هم در قالب یک مقاله‌ی مفصل و خواندنی، به‌ ۵۰ فوتبالیست افسانه‌ای که دوست داریم در فیفا 20 آن‌ها را ملاقات کنیم، پرداخته و قسمتی ویژه را به زین‌الدین زیدان، اسطوره‌ی فرانسوی تیم‌های چون رئال مادرید و یوونتوس اختصاص داده است.

بازی FIFA 20 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برای تجربه‌ روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده