نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

طراحی کنترلر گیم کیوب با الهام از بازی Zelda: Wind Waker

به‌تازگی یکی از طرفداران مجموعه زلدا، ترکیبی از کنترلر گیم‌کیوب و صحنه‌ای از بازی Zelda: Wind Waker را روی کاغذ طراحی کرده است.

سال ۱۹۸۶ بود که مردی افسانه‌ای به‌نام شیگرو میاموتو یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها و همچنین شخصیت‌های این صنعت را خلق کرد. بله در همین سال بود که اولین اثر از مجموعه افسانه‌ای زلدا روانه بازار شد. بازی The Legend of Zelda به‌دلیل مکانیزم جذاب و گرافیک و داستان گیرای خود همواره در بین گیمرها از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. مجموعه زلدا از منظر طرفداری یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تولیدشده به حساب می‌آید؛ به‌طوریکه علاقه‌مندان بیشمار این مجموعه هر از گاهی خلاقیت خود را به‌رخ می‌کشند و تجربیات جدیدی از بازی را ارائه می‌دهند.

حال در جدیدترین اخبار، لیندن ویلُبی، یکی از طرفداران بازی، در حساب توییتر خود پستی را منتشر کرده است که طی آن روی کاغذ طرحی از یکی از صحنه‌های بازی Zelda: Wind Waker را روی کنترلر کنسول خاطره‌انگیز گیم کیوب کشیده است.

Zelda: Wind Waker

اگر این بازی را تجربه کرده باشید حس‌وحال این طرح را کاملا درک خواهید کرد و به‌راحتی حس نوستالژی شما را برمی‌انگیزد. این طراحی صحنه‌ای را نشان می‌دهد که شخصیت بازی یعنی لینک برای اولین بار به برج خدایان می‌رسد. با اینکه ایده آن بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد اما با دقت فراوان و خلاقیت زیادی کشیده شده است. باید خطرنشان کنم این اتفاق اولین بار نیست که برای مجموعه زلدا رخ می‌دهد؛ به‌عنوان مثال چندی پیش یکی از گیمرها، دنیای هایرول را در بازی ماینکرفت بازسازی کرده‌بود.

اگر شما هم از طرفداران مجموعه زلدا و به‌خصوص بازی Zelda: Wind Waker هستید لطفا نظرات خود را در مورد بازی و این طراحی عجیب اما زیبا با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده