// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

هیچ صفحه بارگذاری در بازی The Witcher 3: Wild Hunt وجود ندارد

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هیچگاه شما را مجبور به دیدن صفحه بارگذاری نخواهد کرد مگر اینکه قصد داشته باشد از قابلیت «fast travel» استفاده کنید. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

The Witcher 3: Wild Hunt بازی بسیار عظیم و بزرگی بوده که دنیای آن از تعداد بسیار زیادی منطقه، برج و ساختمان تشکیل شده است اما با توجه به صحبت‌های سی‌دی پراجکت رد استودیوی سازنده، کاوش و جستجو در این دنیا کاملا همزمان بوده و خبری از صفحه بارگذاری یا همان لودینگ نخواهد بود.

جوناس متسون از استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیرا در طی مصاحبه‌ای توضیح داد که شما می‌توانید بدون استفاده از قابلیت «fast travel» به راحتی در دنیای بزرگ بازی کاوش کنید. البته تنها یک استثنا وجود دارد و آن هم مناطقی است که در میان دریا وجود داشته و بسیار از خشکی دور هستند.

دقیقا. برای مثال منطقه‌ای در شمال نقشه وجود دارد به نام «Kaer Morhen» که از دنیای اصلی بازی دور است لذا برای رسیدن به آن باید با صفحه بارگذاری مواجه شوید. اما دنیای بزرگ و اصلی بازی کاملا باز بوده و می‌توانید بدون دیدن صفحه بارگذاری به راحتی درون آن کاوش کرده یا پرسه بزنید.

در بخشی دیگر از مصاحبه از او پرسیده شد که آیا در طول بازی با صفحه بارگذاری زیاد مواجه خواهیم شد یا نه؟ متسون اینگونه پاسخ داد:

خیر. هیچ صفحه بارگذاریی در بازی وجود ندارد. فقط هنگامی که بازی را در حقیقت شروع می‌کنید، در طول مبارزات کشته می‌شوید، هنگامی که قصد دارید بازی را دوباره Load کنید یا وقتی که از سیستم «fast travel» بهره ببرید. البته هنگام استفاده از این سیستم زمانی که باید منتظر بمانید بسته به مقدار مصافتی که قصد طی کردن دارید فرق خواهد کرد. اگر بخواهید به مکانی خیلی نزدیک سفر کنید، صفحه بارگذاری بسیار کوتاه و سریع خواهد بود.

برای ما چنین چیزی بسیار مهم بود. من فکر می‌کنم که به این هدف دست یافتیم زیرا همانطور که گفته شد هنگامی که می‌خواهید وارد یا خارج از یک ساختمان شوید خبری از صفحه بارگذاری نخواهد بود. هیچ چیز. به نظرم این ویژگی باعث می‌شود حس و تجربه بسیار بهتری برای بازیکن به وجود بیاید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تیم سازنده اخیرا تصاویر بسیار زیبا و چشم نوازی از بازی منتشر کرده است که می‌توانید آن‌ها را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده