// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

برنامه های Cyberpunk 2077 برای حضور در گیمزکام 2019 مشخص شد

استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرده که در جریان گیمزکام 2019 یک دمو از Cyberpunk 2077 در غرفه بازی به‌نمایش در می‌آید.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ از سه شنبه ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) آغاز می‌شود و تا تاریخ شنبه دوم شهریور ماه (۲۴ آگوست) هم ادامه دارد. استودیوها و شرکت‌های بازیسازی سعی می‌کنند با حضور در این نمایشگاه جدیدترین ساخته‌های خود را به‌نمایش می‌گذارند. در جریان E3 2019، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده بازی Cyberpunk 2077، حضور پررنگی داشت و اطلاعات متعددی حول این بازی در دسترس قرار گرفت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سی‌دی پراجکت رد در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ هم حضور خواهد داشت تا شاهد اطلاعات مختلفی از سایبرپانک 2077 باشیم. سی‌دی پراجکت اعلام کرده که از چهارشنبه تا شنبه یک دموی زنده از Cyberpunk 2077 را در غرفه بازی به‌نمایش می‌گذارد. این درحالی است که نمایش‌های مختلفی پشت درهای بسته درنظر گرفته شده است. سی‌دی پراجکت در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ارائه‌های مختلفی را پشت درهای بسته برای اصحاب رسانه درنظر گرفته است.

برنامه‌های درنظر گرفته شده توسط تیم سازنده Cyberpunk 2077 دقیقا همانند نمایشگاه گذشته است با این تفاوت که کاسپلیرهای سایبرپانک 2077 می‌توانند خود را شبیه‌به شخصیت مورد نظرشان کنند و در نمایشگاه حضور داشته باشند. در انتها سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که در نمایشگاه PAX West که یک هفته پس از گیمزکام شروع می‌شود، تریلر گیم‌پلی جدیدی از سایبرپانک 2077 منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده