// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

مشکلات اتصال به سرور باعث شد یکی از مسابقات آنلاین بازی Halo لغو شود

مشکلات اتصال به سرورهای بازی Halo: The Master Chief Collection باعث شد تا استودیوی سازنده یکی از تورنمنت‌های رقابتی بازی را لغو کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

کاپ شماره یک از فصل دوم سری مسابقات قهرمانی Halo ، یک مسابقه تمام آنلاین است که برای اجرای آن باید از سیستم ساخت پارتی و ارسال دعوت نامه در بازی استفاده کرد. استودیوی 343 اینداستریز مجبور شد تا یکی از این مسابقاتِ آخر هفته را بخاطر مشکلات اتصال به سرورهای بازی کنسل کند.

برای آخر هفته‌ای که گذشت استودیوی سازنده دو دوره مسابقه برنامه ریزی کرده بود. دور اول مسابقه که شنبه برگذار شد به خوبی پیش رفت و مشکل خاصی اتفاق نیفتاد اما دور دوم که قرار بود یک شنبه برگذار شود با مشکلات اشاره شده مواجه شد که بخاطر همین استودیوی 343 مجبور شد مسابقات کاپ شماره یک را کنسل کند. اعضای این تیم در حساب کاربری رسمی تویتر اعلام کردند که:

ما از مشکلات ساخت و ارسال دعوت نامه برای سیستم پارتی آگاه بوده و درحال بررسی آن هستیم. به همین دلیل ما کاپ شماره اول از سری مسابقات قهرمانی Halo  را کنسل کرده و از همه بخاطر دردسرهای پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.

بازی Halo: The Master Chief Collection از همان ابتدای عرضه خود با مشکلات آنلاین بسیار زیادی مواجه بود و از آن زمان تا به حال تیم سازنده از تمام تلاش خود برای حل این مشکلات استفاده کرده است. اکثر دارندگان این بازی اعلام کرده بودند که با عرضه آخرین بسته‌های بروزرسانی تمامی مشکلات ساخت پارتی و ارسال دعوت نامه به علاوه سیستم امتیازبندی برطرف شده است اما به نظر می‌رسد جدیدترین بسه بروزرسانی که چندی پیش عرضه شد دوباره این مشکلات را زنده کرده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده