// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲

در Batman Arkham Knight مانند بازی GTA 5 قابلیت تغییر شخصیت خواهید داشت

روز گذشته استودیو راک‌استدی، سازنده‌ی بازی Batman Arkham Knight در قالب ویدیویی از شخصیت‌های همراه بتمن مانند رابین، نایت‌وینگ و زن‌گربه‌ای رونمایی کرد و اینطور که مشخص است، قابلیتی شبیه به GTA V برای تعویض همزمان بین شخصیت‌ها در بازی وجود خواهد داشت.

راک‌استار در بازی GTA 5 توانست سیستمی بسیار کارآمد و هوشمندانه برای تعویض بین کاراکترها به صورت همزمان پیاده‌سازی کند که روند بازی را تا حد زیادی سرعت و بهبود بخشیده بود. این شگرد راک‌استار حالا روی سازندگان جدیدترین بازی سری بتمن تاثیر گذاشته است. کمپانی وارنر، ناشر بازی در مورد سیستم جدید گیم‌پلی که «Dual Play» نام دارد توضیح داد که حالا بازیکنان می‌توانند به واسطه‌ی این سیستم بین بتمن و شخصیت‌های متحدش مانند رابین، نایت‌وینگ و زن گربه‌ای در هنگام مبارزات تعویض کنند.

وارنر و استودیو راک‌استدی هنوز به طور دقیق مشخص نکرده‌اند که آیا می‌توان به طور آزادانه هم بین شخصیت‌های متحد بتمن تعویض را انجام داد یا این کار محدود به مبارزات می‌شود. با این حال حضور شخصیت‌های دیگر و همراهی آنها با بتمن برای مبارزه‌ی نهایی با خلافکاران گاتهام، خبر از وسعت بیشتر بازی و گیم‌پلی را می‌دهد.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p | دانلود ویدیو با کیفیت 720p

جدا از این موضوع، سفتن هیل، موسس استودیو راک‌استدی و کارگردان شوالیه آرکام در مورد چالش‌های پیش رویشان در بخش‌های تاریک‌تر و خشن‌تر بازی صحبت‌هایی کرد. او گفت که کمپانی وارنر یک سری تحلیل‌ها در بخش درجه‌بندی انجام داده و در نتیجه مشخص کردند برخی صحنه‌های بازی مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. هیل گفت که ایمیلی دریافت کرده که خواسته شده این صحنه‌ها در صورت امکان از بازی حذف شوند.

از دست دادن این صحنه‌ها که مرکزیت خاصی در بازی دارند، می‌تواند پروژه را نابود کند. ما هیچ زیاده روی در اضافه کردن خون و گفتارها نکردیم، ما فقط می‌خواهیم پایانی واقعی و به دور از هر گونه فشرده‌سازی و خلاصه کردن داشته باشیم. این کار فقط با بردن بازی به برخی جاهای تاریک امکان پذیر است.

Batman Arkham knight اولین بازی در سری خود محسوب می‌شود که درجه بندی سنی M را به خاطر محتوای خشونت آمیز و بزرگسال خود کسب کرده است. این مسئله جنجال‌هایی به پا کرده که امیدواریم در نهایت به حذف مورد خاصی از بازی نینجامد. بازی Batman: Arkham Knight در تاریخ دوم تیر ماه سال جاری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سیستم‌عامل های ویندوز، لینوکس و مک عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده