نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷

سازنده بازی Borderlands 3 طرح‌های منتخب برای روی جلد آن را نمایش داد

در جریان همایش کامیک‌کان ۲۰۱۹ استودیو گیرباکس از طرح‌های منتخب که می‌توانستند برای تصویر روی جلد بازی Borderlands 3 انتخاب شوند، رونمایی کرد.

کمتر از دو ماه دیگر، سومین نسخه‌ از مجموعه بازی‌های پرطرفدار و تحسین‌شده‌ی Borderlands منتشر خواهد شد و تا این زمان، احتمالا شاهد انتشار خبرهای متعددی با محوریت این بازی خواهیم بود. همانطور که احتمالا درجریان هستید، چندی پیش رویداد کامیک کان 2019 برگزار شد و در جریان آن، خبرهای فراوانی را از دنیای سرگرمی دریافت کردیم که از میان آن‌ها، می‌توان به رونمایی از طرح روی جلد بازی جدید هیدئو کوجیما یعنی Death Stranidng اشاره کرد. اما به‌نظر می‌رسد که «دث استرندنیگ» تنها بازی حاضر در کامیک کان امسال نبوده؛ چرا که استودیو گیرباکس نیز همراه با طرح‌هایی جذاب از باکس‌آرت‌های احتمالی بازی Borderlands 3 در این رویداد بزرگ، حاضر شد.

Borderlands 3 / بوردرلندز 3

در جریان کامیک‌کان امسال، استودیو گیرباکس و کمپانی 2K، سازنده‌ و ناشر Borderlands 3، یک گالری با نام «موزه‌ی آشوب» (Museum of Mayhem) را برای اثر مذکور بازگشایی کردند و در آن، ۱۲ طرح مختلف را که قرار بود به‌عنوان طرح نهایی جلد بوردرلندز 3 انتخاب شوند به‌دنبال‌کنندگان خود نمایش دادند که در تمامی آن‌ها یک «سایکو» را می‌بینیم که مشغول انجام یک حرکت حیرت‌آور است!

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در دسترس دارندگان ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. عرضه بازی روی پلتفرم گوگل استیدیا نیز تایید شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده