// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تیم های برتر مسابقات IEM Chicago 2019 بازی CS:GO مشخص شدند

تیم لیکوئید بدون واگذار کردن حتی یک نقشه به‌عنوان قهرمانی مسابقات Intel Extreme Masters XIV - Chicago بازی Counter Strike: Global Offensive دست یافت.

تیم‌های برتر مسابقات Intel Extreme Masters XIV - Chicago که به اختصار IEM Chicago نامیده می‌شود، مشخص شدند. این رویداد با حضور هشت تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive و مجموع جوایز ۲۵۰ هزار دلار شب گذشته به پایان رسید. مرحله اصلی مسابقات که به میزبانی شهر شیکاگو ایلینوی برگزار شد از دو مرحله گروهی و حذفی تشکیل شده بود. در مرحله گروهی مسابقات تیم‌های MIBR، Team Liquid، ENCE و Team Vitality توانستند با شکست رقبای خود امتیاز لازم جهت صعود به مرحله حذفی را دریافت کنند و به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یابند.

دانلود از آپارات

در مرحله نیمه‌نهایی Team Liquid با کسب نتیجه ۲:۰ در مقابل تیم Vitality به‌عنوان اولین فینالیست مسابقات معرفی شد و تیم ENCE در یک بازی دیدنی که در مقابل تیم برزیلی MIBR برگزار شد با کسب نتیجه ۲:۱ جواز حضور فینال بزرگ را دریافت کرد. لازم به ذکر است که تیم MIBR در این رویداد بدون حضور Coldzera در مسابقات حضور داشت و Zews که به‌عنوان مربی تیم شناخته می‌شود به‌عنوان بازیکن پنجم تیم را همراهی کرد.

دانلود از آپارات

با اتمام مسابقات IEM Chicago 2019 ایستگاه بعدی تیم‌های حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 است. این رویداد از هشتم ماه میلادی بعدی با مجموع جوایز یک میلیون دلار میزبان ۲۴ تیم مطرح بازی کانتر استرایک خواهد بود. مسابقات Starladder به‌عنوان دومین و آخرین رویداد Major سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود که کسب عنوان قهرمانی آن می‌تواند دستاورد مهمی برای تیم قهرمان باشد. در حال حاضر فقط هجده تیم مرحله اصلی مشخص شده است که به‌زودی با اتمام مراحل مقدماتی مسابقات فهرست تیم‌های مرحله اصلی منتشر می‌شود.

MIBR CSGO

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولTeam Liquid۱۲۵ هزار دلار
دومENCE۵۰ هزار دلار
سوم-چهارمMIBR | Team Vitality۲۵ هزار دلار
پنجم-ششمG2 Esports | Heroic۸.۵ هزار دلار
هفتم-هشتمTeam Envy | Renegades۴ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده