نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

فیلم Avengers: Endgame به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد

مارول استودیو اعلام کرد که فیلم Avengers: Endgame امروز با گذر از فیلم Avatar به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) سرانجام به یک رکورد تاریخی دست یافت. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فروش قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) تا پایان روز شنبه به ۲.۷۸۹۲ میلیارد دلار رسید تا اختلاف این فیلم با فیلم Avatar (آواتار) با فروش ۲.۷۸۹۷ میلیارد دلار به حدود ۵۰۰ هزار دلار برسد. قابل انتظار است که فیلم Avengers: Endgame در روز یکشنبه بیش از ۵۰۰ هزار دلار دیگر فروش کند تا رسما رکورد فروش فیلم Avatar را پس از نزدیک به ۱۰ سال بشکند. آلن هورن از مدیران والت دیزنی در بیانیه منتشر شده در این رابطه به هالیوود ریپورتر گفت:

صد البته حتی با گذشته یک دهه، تاثیر قدرتمند فیلم Avatar و جیمز کامرون همچنان باقی مانده است و دستاوردهای شگفت‌انگیز هر دو فیلم مستلزم اثبات قدرت فیلم‌ها برای کشاندن مردم به سینماها است تا آن‌ها را در یک تجربه مشترک گرد هم بیاورد. فیلمسازان با استعدادی در پشت دنیای این فیلم‌ها حضور دارند و ما منتظر هر دو جهان سینمایی مارول و پاندورا در آینده نزدیک هستیم.

فیلم Avengers: Endgame کار خود را با افتتاحیه‌ای تاریخی آغاز کرد و این فیلم تا به امروز بیش از ۸۵۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱.۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است. اگرچه فیلم Avengers: Endgame موفق شد فیلم Avatar را در گیشه جهانی شکست دهد، اما همچنان دومین فیلم پر فروش سینمای آمریکای شمالی است که شکستن این رکورد در حال حاضر ممکن نیست. مدتی پیش بود که کمپانی مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Avengers: Endgame را تایید و اعلام کرد. طبق گفته مارول، در ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۹ (۸ مرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ (۲۲ مرداد ۱۳۹۸) خواهیم بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده