نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

طرح جلد بازی Death Stranding در رویداد کامیک کان رونمایی شد

در جریان رویداد کامیک‌کان ۲۰۱۹ و طی پنل اختصاصی هیدئو کوجیما، از طرح روی جلد نسخه‌ی استاندارد و استیل‌بوک بازی Death Stranding رونمایی شد.

رویداد کامیک‌کان شهر سن‌دیگو در سال ۲۰۱۹، به ساعات پایانی خود نزدیک شده است و طی آن، مخاطبان فرصت شنیدن خبرهای مختلف و جذابی از حوزه‌ی سرگرمی را داشته‌اند. یکی از جذاب‌ترین پنل‌های این مراسم برای مخاطبان بازی‌های ویدیویی، کنفرانس مطبوعاتی و نه‌چندان بلندی بود که نیکولاس ویندینگ رفن (کارگردان تحسین‌شده‌ی سینما و تلویزیون) و هیدئو کوجیما، خالق بازی‌هایی همچون سری افسانه‌ای Metal Gear و بازی مورد انتظار Death Stranding آن را برگزار کردند؛ کنفرانسی که باز هم جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی شناخته‌شده‌ی دنیای ویدیوگیم، وظیفه‌ی مدیریت و اجرای آن را برعهده داشته است.

در جریان این پنل جذاب، موارد بسیار زیادی از بازی مورد انتظار Death Stranding مورد بحث قرار گرفت که یکی از مهم‌ترینِ آن‌ها، طرح روی جلد بازی بود. کوجیما در جریان صحبت‌های خود و طی آخرین اخبار بازی، طرح‌های روی جلد دو نسخه‌ی استاندارد و استیل‌بوک بازی را به تمامی دنبال‌کنندگان بازی نشان داد.

Death Stranding طرح جلد استیل‌بوک بازی

Death Stranding

طرح جلد نسخه‌ی استاندارد بازی

با توجه به‌صحبت‌های هیدئو کوجیما، کارگردان خلاق ژاپنی شخصا طرح‌ جلد نسخه‌های مختلف بازی را انجام داده است که صدالبته از نقاط جالب و قابل توجه طرح‌هایی هستند که می‌توانیم آن‌ها را تماشا کنیم. بازی Death Stranding، اثر جدید استودیو کوجیما پروداکشنز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده