// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

تیم‌های برتر مسابقات BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 بازی CS:GO مشخص شدند

تیم FaZe بعد از شکست در مقابل Team Liquid در جایگاه دوم مسابقات BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار گرفت.

قهرمان مسابقات BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از دو روز رقابت فشرده مشخص شد. تیم Liquid بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی و رسیدن به فینال مسابقات که بدون باختن حتی یک نقشه اتفاق افتاد، توانست انتقام مسابقات میامی را بگیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. بازیکنان Team Liquid در این رویداد در هیچ نقشه‌ای باخت را تجربه نکردند و با کسب پیروزی در این رویداد جایگاه نخست خود را در رنکینگ بازی کانتر استرایک محکم‌تر کردند.

سومین رویداد BLAST Pro Series در سال میلادی جاری به میزبانی شهر لس‌آنجلس برگزار شد که با حضور شش تیم FaZe Clan، MIBR ،Cloud9 ،Team Liquid ،Renegades و NRG Esports پیگیری شد. مجموع جوایز تورنمنت ۲۵۰ هزار دلار بود که تیم اول سهمی ۱۲۵ هزار دلاری را از آن خود کرد و نایب قهرمان مسابقات نیز سهمی ۵۰ هزار دلاری را به خانه برد. مرحله اصلی مسابقات از دو مرحله گروهی و حذفی تشکیل شده بود که چهار تیم برتر مرحله گروهی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

دانلود از آپارات

در این رویداد باز هم شاهد نمایش ضعیف تیم پرطرفدار MIBR بودیم. تیم MIBR قبل از شروع مسابقات خبر نیمکت نشین شدن Coldzera و جایگزین شدن مربی تیم با او را منتشر کرده بود و کمی قبل  لوکاس تلیس که با نام مستعار LUCAS1 شناخته می‌شود جایگزین felps شده بود. تیم MIBR در حال حاضر وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند و در صورتی که نتواند هماهنگی لازم را در رویدادهای پیش رو به‌دست آورد، قطعا در بین ضعیف‌ترین تیم‌های مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 قرار خواهد گرفت.

Team Liquid

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولTeam Liquid۱۲۵ هزار دلار
دومFaZe Clan۵۰ هزار دلار
سومNRG Esports۲۵ هزار دلار
چهارمCloud9۱۵ هزار دلار
پنجمMIBR۱۰ هزار دلار
ششمRenegades۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده