// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰

شانزدهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

چهارمین و آخرین نماینده چینی‌ها در مرحله اصلی مسابقات The International بازی Dota 2 مشخص شد.

آخرین نماینده چینی‌ها در مسابقات The International بازی Dota 2 مشخص شد. دومین سری بخش مقدماتی مسابقات TI9 از روز پنج‌شنبه پیگیری شد که در نهایت شانزدهمین تیم مرحله اصلی مسابقات که به عنوان آخرین نماینده چین شناخته خواهد شد، مشخص شد. تیم Royal Never Give Up جزو چهار تیمی بود که به صورت مستقیم به مرحله Closed Qualifier دعوت شده بود و بعد از قرار گرفتن در جایگاه دوم بخش گروهی راهی مرحله حذفی شد. این تیم در اولین راند مرحله حذفی با نتیجه ۲:۰ در مقابل تیم CDEC Gaming شکست خورد و راهی بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) شد. با این حال Monet و هم‌تیمی‌هایش ناامید نشدند و در بخش بازنده‌ها با کسب پیروزی در مقابل تیم‌های Invictus Gaming و EHOME جواز حضور در فینال بخش مقدماتی چین را کسب کردند. در بازی فینال دو تیم Royal Never Give Up و CDEC Gaming بایستی برای بار دوم با یکدیگر رقابت می‌کردند که این‌بار شاهد رقابتی جذاب بودیم. هر دو تیم با چنگ و دندان برای پیروزی در بازی فینال و کسب جواز حضور در مرحله اصلی راهی میدان شده بودند که در نهایت تیم RNG توانست با کسب نتیجه نهایی ۳:۲ به عنوان آخرین تیم چینی مسابقات The International 2019 راهی شانگهای شود.

Royal Never Give Up Dota 2 The International

تیم Royal Never Give Up در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 فقط در سه رویداد حضور داشته است که بهترین جایگاه تیم با قرار گرفتن در رتبه یازدهم مسابقات EPICENTER Major رقم خورده است. بازیکنان فعلی این تیم که ملیت کشورهای چین و مالزی را دارند با نام‌های مستعار Monet ،Setsu ،Flyby ،LaNm و ah fu شناخته می‌شوند. لازم به ذکر است که ژی جان‌هاو معروف به Super که سابقه حضور در تیم Vici Gaming و کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات The International 2014 را در کارنامه خود دارد، به عنوان مربی تیم RNG را همراهی می‌کند.

به زودی تیم‌های بخش مقدماتی مناطق اروپا و آمریکای شمالی نیز مشخص خواهند شد و لیست هجده تیم نهایی مسابقات The International 2019 تکمیل می‌شود. مجموع جوایز مرحله اصلی مسابقات The International 2019 در حال حاضر بیش از ۲۸.۶ میلیون دلار است که با توجه به انتشار دومین جعبه Collector’s Cache که ساعاتی قبل منتشر شد ممکن است شاهد شکسته شدن رکورد مسابقات Fortnite World Cup باشیم. مجموع جوایز مرحله اصلی جام‌جهانی بازی فورتنایت ۳۰ میلیون دلار اعلام شده است که قرار است از چهارم مرداد به مدت سه روز پیگیری شود. مرحله اصلی مسابقات TI9 نیز قرار است در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده