// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Dr. Mario World پس از گذشت سه روز از انتشار خود دو میلیون بار نصب شده است

پس از گذشت سه روز، Dr. Mario World دو میلیون بار دانلود و نصب شده است و کاربران بیش از ۱۰۰ هزار دلار برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی هزینه کرده‌اند.

بازی اندروید و آیفون Dr. Mario World در تاریخ ۱۸ تیر ماه (۹ جولای) عرضه شد و توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل منتشر شده، Sensor Tower آمار و ارقام جدیدی را از بازی آیفون و اندروید Dr. Mario World منتشر کرده است که نشان می‌دهد این بازی در ۷۲ ساعت اولیه عرضه خود، دو میلیون بار توسط کاربران دانلود و نصب شده است. نکته‌ی جالب‌تر این است که کاربران در مجموع برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای دکتر ماریو ورلد بیش از ۱۰۰ هزار دلار هزینه کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید نمودار درآمد و میزان دانلود Dr. Mario World با سایر بازی‌های موبایل نینتندو را در زومجی مشاهده کنید.

آمار و ارقام بازی های موبایل نینتندو

در اولین نگاه می‌بینیم که دکتر ماریو ورلد، نسبت‌به سایر بازی‌های موبایل نینتندو، درآمد بسیار کمتری داشته است. این در حالی است که سنسور تاور در تحلیل‌های خود به این مورد اشاره کرده است که عملکرد Dr. Mario World نسبت‌به سایر بازی‌های پازل محور صاحب‌نام، قابل قبول بوده است. در مقایسه با بازی موبایل Candy Crush Friends Saga، جدیدترین نسخه از مجموعه Candy Crush، دکتر ماریو ورلد توانسته است ۷۳ درصد از درآمد بازی ذکر شده در سه روز اول عرضه خود را کسب کند. به‌عبارتی Candy Crush Friends Saga در سه روز اول عرضه ۱۳۷ هزار دلار درآمد داشته است. این در حالی است که Dr. Mario World بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است.

در حال حاضر بازی موبایل Dr. Mario World در صدر بازی‌های رایگان آیفون در ژاپن قرار دارد و در آمریکا هم رتبه‌ی ششم را از آن خود کرده است. بازی دکتر ماریو ورلد توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Dr. Mario World یک بازی معمایی رایگان، جذاب، سرگرم‌کننده، چالش‌برانگیز و اعتیادآور است که این‌بار گیمرها را از طریق گوشی‌های هوشمند وارد دنیای جذاب، معرکه و رنگارنگ ماریو می‌کند. این بازی درکنار روند اعتیادآور، جذاب، سرگرم‌کننده، چالش‌برانگیز و عمیق خود از ایراداتی مثل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای موثر روی روند بازی رنج می‌برد، اما بازهم با این حال، اگر از طرفداران بازی‌های معمایی مخصوصا کارهای ژانر Matching باشید، از تجربه‌ی این اثر طی زمان‌های بی‌حوصلگی‌ خود، به‌شدت لذت خواهید برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده