// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

فضای مورد نیاز بازی Astral Chain روی نینتندو سوییچ مشخص شد

در راستای عرضه بازی Astral Chain در تاریخ هشت شهریور ماه، فضای مورد نیاز این بازی روی نینتندو سوییچ مشخص شد.

بازی Astral Chain، جدیدترین ساخته استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استرال چین برای پیش‌خرید در فروشگاه eShop قرار گرفته است و فضای مورد نیاز بازی هم مشخص شده است.

Astral Chain روی نینتندو سوییچ به ۹.۶ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. بازیکنان می‌توانند این بازی را در دو حالت پرتابل و اتصال به داک تجربه کنند. همچنین در صفحه بازی در فروشگاه eShop نوشته شده است که کاربران می‌توانند به‌صورت دونفره استرال چین را بازی کنند و از کنترلر پرو هم پشتیبانی می‌شود. از نظر زبان‌های بازی، استرال چین از زبان انگلیسی، ژاپنی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، کره‌ای و چینی پشتیبانی می‌کند.

جدا از این مورد، حساب کاربری آمریکا نینتندو در توییتر هم با انتشار یک توییت طرح روی جلد بازی را به اشتراک گذاشته است. در این طراح روی جلد دو کاراکتر بازی را مشاهده می‌کنیم که بازیکنان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در انتها مشخص شده است که بازیکنان می‌توانند استرال چین را از طریق سیستم خرید کوپن بازی‌ها هم تهیه کنند. خرید کوپن، ویژگی است که در دسترس کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار داده شده است و با خرید یک کوپن ۱۰۰ دلاری، می‌توانند دو عدد بازی تهیه کنند.

در حال حاضر Super Mario Maker 2 ،Super Smash Bros Ultimate و Super Mario Odyssey از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. همچنین بازی‌های آینده نظیر Pokemon Sword and Shield و Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هم از این سیستم پشتیبانی می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده