نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

ماد جدید Metal Gear Solid V: The Phantom Pain کیانو ریوز را به‌ این بازی می‌آورد

به‌لطف این ماد، می‌توانید بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را با کاراکترهای جان ویک یا جانی سیلورهند که کیانو ریوز نقش آن‌ها را ایفا می‌کنید، پیش ببرید!

کیانو ریوز، این بازیگر کانادایی و محبوب که با نقش‌آفرینی در آثاری همچون Bill and Ted، Speed، سه‌گانه‌ی Matrix و فیلم‌های جان ویک (John Wick) شناخته می‌شود، تا قبل از سال ۲۰۱۴ و اکران اولین فیلم از سری جان ویک، به‌اندازه‌ی این چند سال در مرکز توجه‌ها قرار نداشت و نقش‌آفرینی به‌شدت جذاب، گیرا و خاص وی درقامت یک قاتل حرفه‌ای و رنج‌کشیده با نام جان ویک در این فیلم‌ها، او را دوباره به‌یکی از نام‌های اصلی و پر سروصدای هالیوود تبدیل کرد.

کیانو ریوز که نامش با صحنه‌های جذاب، حماسی و به‌یادماندنی از فیلم‌های ماتریکس و جان ویک که حقیقتا از لحظات شاخص سینمای اکشن هم هستند گره‌ خورده است، به‌تازگی در رویداد بزرگ و مهم E3 2019 نیز حاضر شد و حالا می‌دانیم که قرار است به‌عنوان دومین کاراکتر مهم ماجراهای بازی Cyberpunk 2077 یعنی جانی سیلورهند، در این اثر نقش‌آفرینی کند. تایید حضور کیانو ریوز در بازی «سایبرپانک 2077» کافی بود تا گیمرها به‌شکل‌های مختلف پای او را به‌دنیای بازی‌های ویدیویی باز کنند و حالا درجریان آخرین اخبار بازی، یک سازنده‌ی ماد با نام کاربری JinMarr، شخصیت‌های جان ویک و جانی سیلورهند با نقش‌آفرینی کیانو ریوز را به‌بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آورده است!

Keanu Reevs x Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

به‌لطف این ماد جالب و خلاقانه می‌توانید جان ویک/جانی سیلورهند را جایگزین بیگ باس کنید و اتفاقات نفس‌گیر بازی «متال گیر سالید 5: فنتوم پین» را با کیانو ریوز پیش ببرید که حقیقتا موردی عجیب و شدیدا هیجان‌انگیز است!

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را هم‌اکنون می‌توانید روی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. ماد مورد بحث را هم می‌توانید از اینجا برای نسخه‌ی پی سی بازی دانلود کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده