// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Wasteland 3 بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت

استودیو inXile Entertainment اعلام کرد که طول مدت بازی Wasteland 3 از بازی Wasteland 2 طولانی تر و بیش از ۵۰ ساعت خواهد بود.

بازی Wasteland 3 از استودیو inXile Entertainment ممکن است بزرگترین بازی سبک نقش آفرینی در محیط جهان باز وسیع با بودجه‌ای زیاد نباشد اما با این وجود نمی‌توان این پروژه را کوچک نامید. عنصر انتخاب چیزی است که چنین بازی‌هایی را جذاب می‌کند و این ویژگی در مورد بازی Wasteland 3 نیز صادق است.

اخیرا تیم کمپبل (Tim Campbell) مدیر بازی Wasteland 3 در مصاحبه‌ای با Wccftech، در مورد طول مدت زمان بازی صحبت کرد. اگرچه استودیو InXile Entertainment قصد داشت طول بازی به اندازه‌ی بازی Wasteland 2، یعنی حدود 50 ساعت باشد؛ اما به دلیل وجود قابلیت انتخاب و تصمیم گیری در طول بازی Wasteland 3 این مدت زمان بیش از ۵۰ ساعت تخمین زده شد. کمپبل در این رابطه گفت:

هدف ما برای مدت زمان بازی ۵۰ ساعت بود که تقریبا به همان اندازه مدت زمان بازی Wasteland 2 است اما تخمین مدت زمان اینگونه بازی‌ها بسیار مشکل است. از آنجایی که در این بازی شما می‌توانید تصمیم‌های مختلفی داشته باشید، راه‌های مختلفی برای اندازه‌گیری آن وجود دارد. همیشه سبک بازی کوتاه‌تری وجود دارد و همچنین همیشه راه‌های طولانی‌تر نیز برای بازی پیدا می‌شود. بنابراین ما هدفمان را حد وسط قرار دادیم و تجربه‌ی بازیکنان می‌تواند کوتاه‌تر یا طولانی‌تر از آن باشد. هدف ما برای طول مدت بازی برابر با بازی Wasteland 2 بود اما به‌نظر من این زمان طولانی‌تر از آن خواهد شد.

بازی Wasteland 3 در زمانی نامعلوم سال آینده، برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده