نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تصویری مرموز از بازی GhostWire: Tokyo منتشر شد

ایکومی ناکامورا، کارگردان خلاق بازی GhostWire: Tokyo با توییت کردن یک تصویر در صفحه‌ی شخصی خود، به مفاهیم داستانی و اتمسفریک اثرش اشاره کرد.

Ghostwire: Tokyo از جمله بازی‌های جدیدی بود که در جریان E3 2019، طی کنفرانس شرکت بتسدا نمایش داده شد و توجه‌ها را به‌خود جلب کرد. این بازی مراحل ساخت خود را در استودیو Tango Gameworks و با نظارت شینجی میکامی طی می‌کند و ایکومی ناکامورا، این بانوی ژاپنی که حضور جالب توجهش در مراسم معرفی بازی او را به‌یکی از چهره‌های درخشان رویداد تبدیل کرد، وظیفه‌ی کارگردانی شوتر اتمسفریک مورد بحث‌ را برعهده دارد.

Ghostwire: Tokyo

درحالی که پس از معرفی اثر تا به‌امروز شاهد سکوت خبری تیم سازنده‌ی آن بودیم، امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، ایکومی ناکامورا تصویری مفهومی را از این بازی در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده است. ناکامورا توییت خود را با چنین متنی آپلود کرده است:

آخرالزمان، یک توکیو آینده‌نگرانه و اتفاقاتی خارق‌العاده. آیا این‌ها چیزهایی طبیعی هستند یا ماورای طبیعت؟

تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست و سازندگان، معلوم نکرده‌اند که اثرشان برای پلتفرم‌های نسل هشتم عرضه می‌شود یا خیر. از آنجایی که هنوز گیم‌پلی بازی هم نمایش داده نشده، از تریلر سینمایی، توضیحات سازندگان و این تصویر می‌توانیم انتظار روایت یک داستان سورئال و اتمسفریک با مکانیک‌های شوتر را در نسخه‌ای تاریک و آینده‌نگرانه از توکیو داشته باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده