// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی One Piece: Pirate Warriors 4 در رویداد Anime Expo معرفی شد

در جریان رویداد Anime Expo، شرکت باندای نامکو بازی One Piece: Pirate Warriors 4 را برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان معرفی کرد.

Anime Expo، یکی از رویدادهای مهم برای توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی است که مجموعه‌هایی با حال‌وهوای انیمیشن‌های ژاپنی دارند. همچنین آن دسته از بازیسازانی که بازی‌هایی با محوریت انیمه‌های مختلف نظیر ناروتو و وان پیس را توسعه می‌دهند، در این رویداد شرکت می‌کنند تا محتویات بازی‌های عرضه شده یا بازی‌های جدید خود را معرفی کنند.

باتوجه‌‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) و استودیو اومگا فورس (Omega Force)، به‌ترتیب ناشر و سازنده سری One Piece: Pirate Warriors، نسخه‌ی جدید این مجموعه را معرفی کردند. از آخرین نسخه عرضه شده، چهار سال می‌گذرد و باندای نامکو اعلام کرده است که One Piece: Pirate Warriors 4 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

از آنجایی که در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه کنسول‌های نسل بعد هستیم، احتمال می‌رود این بازی برای کنسول‌های نسل بعد هم در دسترس قرار بگیرد. در توضیحات معرفی بازی One Piece: Pirate Warriors 4 آمده است:

باندای نامکو قول می‌دهد که One Piece: Pirate Warriors 4 آرک‌های داستانی زیادی نظیر Whole Cake Island از انیمه وان پیس را پوشش دهد. این بازی ادامه‌ای برای One Piece: Pirate Warriors 3 به‌حساب می‌آید و با بازی One Piece: World Seeker متفاوت است که به‌واسطه‌ی کاراکترهای جهان وان پیس، داستان مخصوص‌به خودش را روایت می‌کند.

همانند نسخه‌های پیشین، بازیکنان در One Piece: Pirate Warriors 4 هم باید برای انجام ماموریت‌های‌ خود دشمنان را از بین ببرند و شاهد استفاده لوفی، کاراکتر اصلی وان پیس، از قدرت‌های خود هستیم. همچنین در انتها مشخص شده است که این نسخه، سعی دارد تجربه‌ی لذت بخشی را در دسترس کاربران قدیمی قرار دهد و همچنین کاربران جدیدی را نیز به جهان وان پیس جذب کند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی One Piece: Pirate Warriors 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده