// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Total War: Three Kingdoms میزبان ابزار‌های ماد شد

کاربران ازطریق استیم ورکشاپ می‌توانند به ابزارهای ساخت ماد بازی Total War: Three Kingdoms دسترسی داشته باشند و موارد خلاقانه‌ای را بسازند.

یکی از مواردی که کاربران استیم علاقه‌ زیادی به آن دارند، بخش ورکشاپ است که می‌توانند برای بازی‌های مختلف، مادهای متفاوتی را توسعه دهند. البته بازی‌ها باید از این بخش و ویژگی ساخت ماد پشتیبانی کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش ابزارهای ساخت ماد به بازی Total War: Three Kingdoms اضافه شده‌اند و تقریبا کاربران ۲۵۰ ماد مختلف را در این مدت زمان کوتاه در استیم ورکشاپ قرار داده‌اند.

اگر از کاربران سری Total War و نسخه Rome II باشید، با ساختار مادسازی در بازی‌های کریتیو اسمبلی (Creative Assembly)، سازنده بازی Total War: Three Kingdoms، آشنا خواهید بود. بااین‌حال منابع و بخش‌های آموزشی مختلفی طراحی شده است تا کاربران تازه وارد به‌راحتی بتوانند نحوه‌ی ساخت ماد را یاد بگیرند. در ادامه استودیو کریتیو اسمبلی اعلام کرده است که نسبت‌به سایر نسخه‌های این سری، یک سری تغییرات در بخش مادسازی اعمال شده است تا ساخت ماد ساده‌تر از گذشته شود.

ظاهرا در اینجا بازیکنان بیش از پیش به داده‌ها و اطلاعات مختلف دسترسی دارند و سیستم استفاده شده در نسخه‌های گذشته، در Total War: Three Kingdoms اصلاح شده است. همچنین کریتیو اسمبلی داده‌هایی را در دسترس بازیکنان قرار داده است تا بتوانند مدل دو بعدی کاراکترهای بازی را هم طراحی کنند. از موارد قابل ویرایش در این ماد می‌توان به چهره شخصیت‌ها، نقشه‌های مبارزه‌ای و ویژگی شخصیت‌ها اشاره کرد. این در حالی است که محدودیت‌هایی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

نقشه‌های مبارزه‌ای بخش کمپین و نقشه‌ منطقی بخش کمپین، فایل‌های صوتی بازی، کدهای بازی و همچنین دارایی‌های مبارزه محدودیت‌هایی هستند که بازیکنان در مادسازی با آن روبه‌رو می‌شوند. کاربران برای مشاهده‌ی مادهای ساخته شده برای بازی Total War: Three Kingdoms می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده