نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵

امکان افزودن مسابقات رانندگی به بازی Destiny وجود دارد

شاید شما هم از آن دسته کاربران بازی Destiny باشید که علاقه‌ی زیادی به گشت و گذار و حتی مسابقه‌ رانندگی با دیگر کاربران دارید اما هیچ حالت پیش‌فرض خاصی برای این قضیه وجود ندارد. ظاهرا بانجی در حال بررسی این موضوع است تا شاید مسابقات رانندگی هم به بازی افزوده شود. با زومجی همراه باشید.
طی صحبت‌هایی که وبسایت گیم‌اسپات با اریک آزبورن مدیر ارتباطات استودیوی بانجی در رویداد PlayStation Experience انجام داده بود، وی اعلام کرد تیم سازنده قصد دارد تا چنین قابلیتی را به بازی اضافه کند، اما در حال حاضر نمی‌تواند هیچ قولی در رابطه با نهایی‌شدن این ایده بدهد:
این ایده به ذهن اعضای استودیو رسید و به نظر من با این بخش می‌توان کارهای جالبی انجام داد. یکی از کارهای اصلی ما با Destiny، پیدا کردن بخش‌های پرمخاطب، دریافت نظرات و تحویل دادن بهترین تجربه به بازیکنان است. مسابقات رانندگی یکی از ایده‌هایی است که ما به آن فکر می‌کنیم، بنابراین منتظر آینده و اتفاق‌های آن خواهیم ماند. با این حال در حال حاضر نمی‌توانم هیچ قولی در رابطه با اضافه شدن این بخش به بازی بدهم.
جدا از ایده‌هایی که برای بهترکردن Destiny به ذهن بانجی می‌رسد، آزبورن از تعداد بروزرسانی‌هایی که تا به حال برای این بازی انتشار یافته است ابراز خوشحالی کرد:
سه ماه از عرضه‌ی بازی می‌گذرد. محتوای اضافی The Dark Below اولین بسته‌ی الحاقی بزرگ ما برای این بازی است، بنابراین تیم ما به کارهایی که با این بازی انجام داده افتخار می‌کند. هنوز کار ما با این بازی تمام نشده است. ما همچنان از نظرات بازیکنان استفاده می‌کنیم و به خواسته‌های آن‌ها گوش می‌دهیم. اسلحه‌‌های بیشتر، زره بهتر و این‌گونه کارها بازی را روز به روز بهتر خواهد کرد.
دومین محتوای اضافی بازی Destiny با نام House Of Wolves، اوایل سال 2015 منتشر خواهد شد. محتوای اضافی The Dark Below این بازی هم‌اکنون در دسترس است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده