نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

تصاویر جدید Borderlands 3 با محوریت محیط بازی

سازندگان بازی Borderlands 3 به تازگی اسکرین‌شات‌های جدیدی از آن منتشر کرده‌اند که ما را با جزییات و محیط بازی آشنا می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین و پرسروصدا‌ترین خبر‌های سال ۹۸ را می‌توان معرفی رسمی بازی Borderlands 3 دانست. با اینکه طرفداران بازی از سال ۲۰۱۲ که نسخه دوم آن عرضه شده بود منتظر این خبر بودند؛ اما استودیوی گیرباکس بنا به سیاست‌های خاص خود تصمیم گرفت برای انتشار جدیدترین بازی از این سری هفت سال زمان سپری کند، تا اینکه بالاخره لحظه‌ی موعود فرا رسید.  

بر اساس اطلاعاتی که تا امروز از بازی منتشر شده است، در این نسخه شما می‌توانید بین چهار شخصیت اصلی یکی را انتخاب کنید و بازی را با آن تجربه کنید. در بازی Borderlands 3 قرار است آیتم‌های درون بازی تنوع بسیار زیادی داشته باشند؛ به عنوان مثال تعداد بسیار زیادی اسلحه در بازی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید. یکی از دلایلی که این سری به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر تبدیل شده است، توجه بالای سازندگان آن به حالت Co-op است. خوشبختانه این سنت هم در نسخه جدید بازی رعایت شده است و قرار است یک تجربه بی نقص از این حالت به گیمر ارائه شود.

استودیوی گیرباکس و تیک-تو که مسئول ساخت و انتشار بازی هستند به تازگی اسکرین‌شات‌هایی از بازی منتشر کرده‌اند. این تصاویر علاوه بر اینکه از پیشرفت گرافیکی بازی نسبت به نسخه‌های قبلی خبر می‌دهد، محیط و حال و هوای بازی را به مخاطب نشان می‌دهد. طرفداران قدیمی این سری حتما با دیدن تصاویر اتمسفر بازی را کاملا درک می‌کنند و برای آنها یادآور نسخه‌های گذشته است.

بازی Borderlands 3 قرار است در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود. در ادامه می‌توانید تصاویر زیبای تازه منتشر شده از آن را ببینید.

بازی borderlands 3

بازی borderlands 3

بازی borderlands 3

به‌ نظر شما نسخه سوم این مجموعه می‌تواند بعد از چندین سال وقفه توقعات طرفداران خود را جلب کند و ادامه دهنده گذشته باشد یا باید منتظر شکستی برای تیم سازنده آن باشیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده