// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Stranger Things 3: The Game منتشر شد

به مناسبت انتشار فصل سوم سریال Stranger Things، بازی شانزده بیتی Stranger Things 3: The Game هم در دسترس کاربران قرار گرفت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هم‌اکنون کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ می‌توانند بازی Stranger Things 3: The Game را تجربه کنند. Stranger Things 3: The Game یک بازی رترو شکل است که شامل رویدادهایی از سریال Stranger Things می‌شود. یکی از موارد جالب Stranger Things 3: The Game، طراحی‌های ۱۶ بیتی است که تجربه‌ی متفاوتی به کاربران القا می‌کند.

دراین‌میان اشاره کنم که Stranger Things 3: The Game دارای ۱۲ کاراکتر مختلف است که ازطریق آن‌ها می‌توانید به گشت‌وگذار در شهر هاوکینز بپردازید. گفتنی است که این کاراکترها هر یک از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که البته بازیکنان بعضی از این شخصیت‌ها را باید آزاد کنند. از دیگر ویژگی‌های Stranger Things 3: The Game هم می‌توان به ساختار Beat 'em Up در این بازی اشاره کرد. در انتها باید بدانید که دوربین بازی هم از بالابه‌پایین طراحی شده است.

Stranger Things 3: The Game

همچنین این بازی معمایی دارای حالت مشارکتی دونفره (لوکال)‌ در دسترس کاربران قرار گرفته است. درکنار عرضه‌ی رسمی بازی، تریلر روز عرضه Stranger Things 3: The Game هم در دسترس قرار گرفته است که کاربران زومجی می‌توانند آن‌ را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده