// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵

لباس های مرد عنکبوتی در Spider-Man: Far From Home به بازی Marvel's Spider-Man اضافه می‌شود

حساب کاربری توییتر پلی استیشن در ژاپن اعلام کرده است که لباس‌های مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home به صورت رایگان به بازی Marvel's Spider-Man اضافه می‌شود.

باتوجه‌به تریلرها و نمایش‌های فیلم Spider-Man: Far From Home، مرد عنکبوتی در آن از لباس متفاوتی نسبت به انتقام جویان یا فیلم Spider-Man: Homecoming استفاده می‌کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری ژاپنی پلی استیشن در توییتر اعلام کرده است که لباس‌های مرد عنکبوتی پیتر پارکر (Stealth Suit و لباس ارتقا یافته وی) در فیلم Spider-Man: Far From Home در قالب یک بسته الحاقی رایگان، به بازی Marvel's Spider-Man اضافه می‌شود.

احتمال دارد به‌مناسبت اکران این فیلم، لباس‌های ذکر شده امروز یا فردا در دسترس کاربران قرار بگیرد. بااین‌حال هنوز تاریخ انتشار رسمی اعلام نشده است. تابه‌حال سه لباس مرد عنکبوتی از جهان سینمایی مارول در بازی Marvel's Avengers وجود داشته است (لباس مرد عنکبوتی قبل از ملاقات با تونی استارک، لباس Iron Spider و لباس اصلی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول) که با عرضه شدن این دو لباس، تعداد لباس‌ها به رقم پنج می‌رسد.

در ادامه می‌توانید تصاویر داخل بازی از لباس ارتقا یافته اسپایدرمن در Spider-Man: Far From Home و لباس Stealth Suit را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel's Spider-Man توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

چه طرفداران شخصیت محبوب اسپایدرمن، چه دوست‌داران بازی‌هایی با محوریت ابرقهرمان‌ها و چه گیمرهایی که از بازی‌های بزرگ تک‌نفره و داستانی لذت می‌برند، بدون شک باید به تجربه‌ی Marvel’s Spider-Man بپردازند. یک ساخته‌ی هیجان‌انگیز، پرسرعت و جذاب که شاید سیستم مبارزاتش در طولانی‌مدت تکراری و نه‌چندان ایده‌آل جلوه کند و مراحل فرعی‌اش هم صرفا حکم بهانه‌هایی برای گشتن در نیویورکِ خلق‌شده توسط سازنده‌ها را داشته باشند، اما آن‌قدر نکات مثبت زیادی دارد که موقع روبه‌رو شدن با آن، به یاد آوردن این‌گونه اشکالاتش، سخت به نظر می‌رسد.

Marvel

Marvel


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده