// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی رومیزی Shovel Knight: Dungeon Duels وارد کیک استارتر شد

استودیو یات کلاب با همکاری پاندا کالت گیمز کمپین حمایتی بازی Shovel Knight: Dungeon Duels را در کیک استارتر راه‌اندازی کرده است.

کمپین حمایت مالی بازی Shovel Knight در مارس ۲۰۱۳ وارد کیک استارتر شد و توانست چهار بار از هدف تعیین‌شده‌ی خود عبور کند و در نهایت بودجه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری را برای ساخت جمع‌آوری کرد. در ادامه استودیو یات کلاب (Yacht Club Games)، سازنده بازی Shovel Knight، یکی از بهترین بازی‌های مستقل و پلتفرمر نسل هشتم را در دسترس کاربران قرار داد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یات کلاب با همکاری پاندا کالت گیمز (Panda Cult Games) کمپین جدیدی را در کیک‌استارتر آغاز کرده‌ است. این کمپین حمایت مالی مربوط به بازی رومیزی Shovel Knight: Dungeon Duels می‌شود. اطلاعات دقیقی از این بازی رومیزی در دسترس نیست، اما مشخص شده است که شاول نایت: دانجن دوئلز، حالت ساید اسکرولینگ دارد و بازیکنان با دشمنان و موانع مختلفی مواجه می‌شوند.

همچنین می‌توانید این بازی را به‌صورت چهارنفره هم انجام بدهید. کاراکترهایی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده‌اند، مدل‌هایی هستند که از روی شاول نایت، پلیگ نایت، کینگ نایت و اسپکتر نایت طراحی شده‌اند. در ادامه مشخص شده‌ است که این کاراکترها رنگ‌‌بندی‌های متفاوتی نسبت به بازی اصلی دارند. پاندا کالت گیمز اعلام کرده است که در روز عرضه ۳۶ مدل در دسترس است و در آینده مدل‌های بیشتری هم به بازی اضافه می‌شوند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از سبک بازی کردن و پاداش‌های درنظر گرفته شده، منتشر نشده است، اما می‌توان امیدوار بود که در آینده اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس قرار بگیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده