نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

حساب کاربری کسانی که نسخه آزمایشی Halo Reach را به‌شکل غیرقانونی تجربه کنند مسدود می‌شود

کمپانی 343 اینداستریز تایید کرد که حضور غیرقانونی در رویدادهای آزمایشی نسخه‌های پی سی مجموعه‌ی Halo به منزله‌ی اخراج و حذف اکانت شخص بازیکن خواهد بود.

احتمالا همه‌ی ما روی این موضوع توافق داریم که سری بازی‌های هیلو (Halo) از شاهکارهای تاریخی صنعت بازی هستند و عرضه‌ی انحصاری‌ آن‌ها روی ایکس باکس، آرزوی تجربه‌شان را به‌دل خیلی از گیمرها گذاشته است. همین موضوع باعث شد که خبر انتشار بازی Halo :The Master Chief Collecion (که شامل نسخه‌های شماره‌دار و تحسین‌شده‌ی مجموعه مذکور می‌شود) برای کامپیوتر، به یکی از مهم‌ترین اخبار شاید یکی دو سال اخیر جامعه‌ی پی‌ سی‌گیمرها تبدیل شد.

حالا که 343 اینداستریز، سازنده‌ی نسخه‌های اخیر مجموعه‌ی Halo و همچنین پورت‌کننده‌ی بازی The Master Chief Collection برای پی سی، قرار است این مجموعه‌ی ارزشمند را برای کامپیوتر منتشر کند، بدیهی است که یک‌سری تست را برای بررسی میزان بازدهی سرورهای حالت آنلاین بازی برگزار کند. جمعه‌ی گذشته، تستی به‌خصوص برای تجربه‌ی آنلاین بازی Halo: Reach از طریق برنامه‌ی Halo Insider برگزار شد و قریب به هزار نفر از هواداران بازی هم به‌تجربه‌ی اثر دعوت شدند. در این میان یک عده به‌نوعی از آب گل‌آلود ماهی گرفتند (!) و درحالی که به تست مذکور دعوت نشده بودند،‌ با حضور غیرقانونی در رویداد نام‌برده و در جریان آخرین اخبار بازی، واکنش سازندگان بازی را برانگیختند.

با توجه به این موارد که در سرورهای اختصاصی تست Halo: Reach دیده شده است، استودیو 343 اینداستریز واکنش خود را اینگونه، با یک بیانیه‌ی رسمی منتشر کرد:

اگر این کپی از بازی را به‌صورت غیرقانونی دانلود یا تجربه کنید، ما این حق را داریم که اکانت شما را حذف (بن) و شما را از تمامی برنامه‌هایی که استودیو برای مجموعه هیلو ترتیب داده است، منع می‌کنیم.

Halo: Reach

استودیو 343 اینداستریز در انجمن‌های بازی، پیرامون تست‌های آنلاین نسخه‌ی کامپیوتر بازی «مستر چیف کالکشن» اعلام کرده که تست روز جمعه، تازه شروع ماجرا بوده و در روزهای آتی شاهد آغاز شدن تست نسخه‌های کامپیوتر Halo: Combat Evolved، Halo 2، Halo 3: ODST و Halo 4 خواهیم بود و با توجه به بیانیه‌ی رسمی این استودیو، «سفری طولانی» در پیش خواهد بود.

بازی Halo: The Master Chief Collection در تاریخی نامشخص راهی پی سی خواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده