// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

ممکن است بازی Age of Mythology بیشتری ساخته شود

مایکروسافت قصد دارد توجه بیشتری به بازی کلاسیک Age of Mythology نشان دهد اما جزئیاتی از آن مشخص نیست.

ادم ایسگرین (Adam Isgreen)، مدیر نوآوری بازی‌های Age of Empires در استودیو مایکروسافت، اعلام کرد که تیم سازنده پس از اتمام کار روی نسخه‌های Definitive بازی‌های Age of Empires قصد دارد به بازی Age of Mythology نیز نگاهی بیندازد.

بازی Age of Empires: Definitive Edition هم‌اکنون منتشر شده است و همچنین نسخه‌های Definitive Edition بازی‌های Age of Empires 2 و Age of Empires 3 نیز در سال ۲۰۱۷ به همراه بازی Age of Empires 4 معرفی شدند.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019، اولین تریلر بازی Age of Empires II: Definitive Edition که قرار است پاییز امسال عرضه شود، منتشر شد اما تاریخ انتشاری برای بازی Age of Empires 3 تاکنون اعلام نشده است. مایکروسافت برای توسعه و پشتیبانی از سری محبوب Age of Empires، استودیوی مستقلی را دایر کرده است که به همراه استودیو مستقل Forgotten Empires، که در ساخت نسخه‌های ریمستر Age of Empires از جمله بازی Age of Mythology: Extended Edition تخصص دارد، در حال کار روی این سری هستند.

در جریان گیمزکام 2017 به‌طور رسمی از بازی Age of Empires 4 برای پی‌سی رونمایی شد. این بازی توسط استودیو رلیک، سازنده بازی‌هایی چون Company of Heroes و Dawn of War، ساخته می‌شود اما تاکنون تاریخ انتشاری از این بازی منتشر نشده است، اما براساس گفته‌ی ادم ایسگرین اخبار بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

ادم ایسگرین به این سؤال که آیا اقدامات مشابهی در ارتباط با Age of Mythology انجام خواهد شد یا خیر پاسخ واضحی نداد و گفت:

این فوق‌العاده است که می‌بینم هنوز طرفداران به بازی Age of Mythology علاقه دارند؛ چون من هم آن را دوست دارم. داستان بازی کم و بیش واقعی است و بازیکنان از آن لذت می‌برند.

ما قصد داریم یک پچ برای بازی Age of Mythology: Extended Edition منتشر کنیم؛ زیرا مشکلاتی هست که ما می‌دانیم بازیکنان دوست دارند آنان را برطرف کنیم. ما پس از اتمام کار روی نسخه‌های Definitive بازی‌های Age of Empires و اتمام بازی Age of Empires 4 به بازی Age of Mythology نیز نگاهی می‌اندازیم. من عاشق این بازی هستم و قرار نیست آن را فراموش کنیم. بعدا تصمیم می‌گیریم با این بازی چکار کنیم.

به نظر می‌آید ما باید حداقل تا سال ۲۰۲۰ میلادی منتظر اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده